Announcement

Collapse
No announcement yet.

service

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is inderdaad een leuk idee, de week voor carneval ofzo.

Comment

klinkt misschien beetje bot maar wanneer gaan jullie weer met leuke aanbiedingen beginnen (want ik ben volgende week jarig :roll: en zou dan daarna nog wel mijn verjaardags geld willen besteden :P ) want laatste tijd is het weer (helaas) een beetje voorbij met de aanbiedingen...

Comment

zoals iedereen kan zien is het de superkortings actie, duur onbekend dus bestel snel!

Comment

Bastian, we zaten in dubio wat we gingen doen. Of een algehele korting of weer producten weg geven bij een bepaald bestelbedrag. Het is dus toch een korting geworden aangezien iedereen hier veel meer aan heeft.

De acties komen zometeen weer rond sinterklaas en kerst en natuurlijk bij de opening van het nieuwe pand. Dus nog even geduld.

Comment

wat bastian bedoelt is denk ik de aanbiedingen op de site...

Comment

Oke, dan moet je nog even wachten tot half november wanneer de sinterklaas en kerstacties gaan beginnen.

Comment

oeww kan niet wachten :lol: :lol:

Comment

oke ik ga toch liever voor 5% korting dan een cadeautje :wink:

Comment

De Sint en de Kerstman komen persoonlijk je pakje afleveren? :D

Comment

Nou het is maar wat je persoonlijk vind, laten we het dan erop houden dat de TNT kerstman het pakje komt afleveren. Is dat ook goed?

Comment

Zolang ze maar een kerstmuts ophebben, of pepernoten strooien :D

Comment

hahaha ben bang van niet :P

Comment

ik zie ook niemand van bax-shop in een stinkend naar motten ballen pak aan me deur komen hoor..
                            ik vind aan sinterklaas ook geen ene ... om eerlijk te zijn ik was vroeger al bang voor zwarte piet mischien dat ik daarom een hekel aan sinterklaas heb. maar goed dat moest even tussendoor!

Comment

Ik geloof dat we aan het afdwalen zijn, het originele onderwerp is veel leuker namelijk :D .

Comment

ja inderdaad want sinterklaas is niet echt gangster geef mij de kerstman maar...

maar goed de service is goed wat vind de rest?

Comment

Working...
                                X