Announcement

Collapse
No announcement yet.

service

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hier even een bericht van Joris:
    Een onderdeel van service is afspraken nakomen, dit is iets wat ze bij Bax goed hebben begrepen. Niets dan lovende woorden over de afhandeling van mijn bestelling.
    In Belgiƫ zeggen ze, goe bezig.

Ik dacht ik zal dit berichtje even voor hem hier neerzetten, want hij had dit topic over het hoofd gezien.

Maar in ieder geval bedankt voor het compliment!

Groeten
    Thaan

Comment

Hm, doet me denken aan mijn bestelling, zijn de ProCab verlengkabels (230v) al binnen?
      Is 'n bestelling van zo'n 2 weken terug..

Comment

Mischien kan je beter even bellen of mailen i.p.v van op het forum te knallen.

Comment

Originally posted by Rick
          Hm, doet me denken aan mijn bestelling, zijn de ProCab verlengkabels (230v) al binnen?
          Is 'n bestelling van zo'n 2 weken terug..
          Beste Rick,

Dat klopt inderdaad. Helaas gebeurt het wel eens dat kabels of producten niet binnen 5 werkdagen wordt uitgeleverd. Het was afgelopen tijd een drama met uitlevering van kabels. Ze hebben beloofd dat het vanaf heden voorbij is, dus we zullen zien.

We streven er ook na om ons aan deze zin te houden "Product wel leverbaar, maar niet op voorraad dan toch binnen vijf werkdagen in huis"
          Wanneer wij te horen krijgen van een leveranciers dat het langer gaat duren dan vijf werkdagen, dan nemen wij contact op met desbetreffende klant.

Bij jou is dit ook helaas het geval, dat het langer heeft geduurt dan 5 werkdagen. Hier onze excuus voor.

Groetjes
          Thaan

p.s. Rick wanneer alles mee zit, zullen wij vandaag de producten eindelijk binnen krijgen.

Comment

hey bax, hoelang duurt het voordat jullie het geld binnen hebben :?: , ik heb het online over gemaakt :!:

Comment

wanneer beginnen de sinterklaas aanbiedingen het is al 20 november?:o :P

Comment

Originally posted by Dj Skyflash
                hey bax, hoelang duurt het voordat jullie het geld binnen hebben :?: , ik heb het online over gemaakt :!:
                Vandaag of morgen denk ik ;)

Zie de website van je bank -> snelheid van overschrijving

Comment

oke tnx :wink:
                  ik heb bax al gesproken ik had weer eens de verkeerde lampjes besteld :oops: :oops: :oops: :shock:
                  het is morgen bij mij, :roll: 8)

Comment

geduld is een schone zaak !!

Comment

Even in navolging van wat thaan al vertelde. Wanneer het toch niet mogelijk is om binnen vijf dagen uit te leveren wordt er contact opgenomen. Helaas hebben wij niet alles in de hand qua leveranciers. De druk wordt maximaal uitgeoefend, maar ook onze leveranciers staan weleens machteloos.

Wat betreft de sinterklaas aanbiedingen die komen iets later, dit aangezien de meesten liever de 5% acties wouden verlengen. Vandaar dat deze nog even doorloopt.

Comment

mijn complimenten, alles mooi verpakt (het waren wel 5 grote dozen) met piepschuim, snel bezorgd een 10 +
                        :o :P :P :lol: :D :o

Comment

Goed zo, veel plezier ermee. Wanneer het bij ons op voorraad is gaat het weg zodra het betaald is. Vandaar de snelle levering.

Comment

Vandaag weer langs geweest en kan niets anders zeggen, wat is het toch altijd gezellig! Binnekort zal ik nog wel even een stukje over de technics rpdh 1200 schrijven :wink:

Comment

ik ben ook heel erg tevreden over de service; nog nooit zo'n snelle levering gehad uit het buitenland.

top!

Comment

ik wil ze ook bedanken voor de goede service!!

gister een Behringer bcd2000 gehaald. Paste niet in een tasje...heel de shop doorgezocht naar een grotere tas...niet kunnen vinden....vuilniszakken waren al verhuist....hup schilderij uit een vuilniszak en mijn doos erin :D

bij thuiskomst bleek dat een jog weel stroef aanliep, ik netjes opgebeld en jawel ik mag hem omruilen! super service dus :D

Comment

Working...
                                X