Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feedback nieuwe webshop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Feedback nieuwe webshop

Ging daarnet naar Bax-shop.nl, WOW!

Ziet er goed uit heren (en dames) ;)

Zitten er in deze versie ook sorteer functies e.d.?

Dank voor het compliment.

Wat bedoel je met sorteerfuncties? Als je het over de recente filters per categorie hebt, daar is nog een kunstje aan toegevoegd. Het is nu mogelijk om meerdere waardes per filter aan te geven (bijv; ik zoek een speaker van 0-200 watt maar 200-400 Watt mag ook).

Ook voor ons is hier nog wat bijgekomen, we kunnen filters aanmaken waarbij meerdere waardes geselecteerd mogen worden. Bijvoorbeeld bij aansluitingen; Hij heeft XLR, jack, RCA en mini-jack uitgangen. Of een mixer met zowel 6.35 als 3.5 mm jack uitgangen.

Verder zijn er nog wat technische dingen doorgevoerd die voor ons heel belangrijk zijn, maar waar de consument niet zo heel veel van merkt. :)

Comment

Een nieuwe layout... daar gaat over geklaagd worden.
      En nu maar wachten op de volgende layout, en iedereen horen klagen over hoe goed deze layout wel niet was.

Echter, mijn vraag; waarom? Wat voegt dit toe ten aanzien van de vorige layout?
      Ik studeer zelf web developing en heb daarom een andere visie op website's. Dingen waar ik mij ENORM aan erger;
      - Grote beeldvullende sliders, het hoeft niet zo groot... Bax is geen Media Markt.
      - Dubbele menu's of informatievakken

Tot slot vind in de achtergrondkleur van de menubalk te donker, hij mengt niet in met de rest van de layout. In vergelijking met de vorige layout update vind ik dit persoonlijk zeker geen vooruitgang.

Comment

Vind het tevens ook jammer dat jullie het winkelwagentje zo hebben weggepropt.

Comment

winkelwagentje is te klein geworden , en ik hou niet zo van dat op de hoofpagina een stuk van wit naar grijs fade, verder vind ik dat veel filters nog ontbreken en dat jullie beter die hadden kunnen toevoegen en dan de site vernieuwen

Comment

ik had ook wel een bax-shop roze balk verwacht bovenaan in plaats van een zwarte....

Comment

Ik vind de productpagina's en de buttons in de pagina's waar je een categorie kan selecteren een stuk mooier dan de vorige website. Het enige jammere is die grijze menubalk. Deze past niet echt bij de rest, en een centimeter eronder staat zelfs hetzelfde menu nog eens ;)

Comment

Originally posted by nigelgein View Post
                verder vind ik dat veel filters nog ontbreken en dat jullie beter die hadden kunnen toevoegen en dan de site vernieuwen
                Nouja, als je 14.000 producten moet voorzien van de juiste filters EN waardes, ben je wel even bezig. Ik kan maar maximaal 2 personen aan mankracht daar op zetten en nu de NAMM ook nog gaande is ligt dat op een laag pitje. Zoiets doe je niet 'even', maar juist ontzettend secuur en stap voor stap.

Comment

Misschien is een filter "Levertijd" een optie? Ik snap dat dit steeds varieert, maar dit moet toch wel te koppelen zijn aan de status bij het product?

Verder vind ik het een mooie lay-out: mijn complimenten :)
                  De zwarte balk is inderdaad een beetje verrassend, maar dat went wel en bij valt wel meteen op haha :)
                  Last edited by TomTheMusicFreak; Tuesday-22-01-2013, 23:03.

Comment

In plaats van tijd te steken in een nieuwe layout zou ik eerst het systeem wat erachter draait eens nakijken want dat werkt van geen meter. Bij zowat iedere bestelling moet mijn profiel aangepast worden. Maar als dit gemeld wordt, kan hier blijkbaar niks aan gedaan worden.

Ook ben ik het met verschillende meningen wel eens.
                    Hoe kan je in hemelsnaam in je webshop een winkelwagen zo wegsteken. Dat moet toch juist DE knop zijn om aankopen te laten verrichten?

Ook ben ik op zoek geweest naar speakerschuim. Helaas is deze categorie leeg omdat alle producten in een andere categorie zijn gepropt. Foutje?

Comment

Op zich vind ik de winkelwagen niet zo'n probleem. Hij zit op de plek waar je m verwacht (namelijk rechtsboven, zoals bij alle grote webshops) en bij andere webshops (bol, zalando) is de winkelwagen nog veel slechter zichtbaar.

Ik heb echter ook wel eens webshops gezien waar het product middels een mooie animatie echt in de winkelwagen gelegd werd, gevolgd door een popup scherm met de vraag of je direct wilt afrekenen of nog even verder wilt winkelen. Dat vind ik persoonlijk de beste manier, dan weet je ook meteen waar de winkelwagen zit.

Ook de grote beeldvullende slider is een typisch design item van nu. Mij stoort het niet. Dat geldt ook voor de herhaling van het menu en de USP's. Ik vind de homepage wel een beetje rommelig, teveel items met steeds een andere opmaak.

Comment

De zwarte balk is inderdaad verrassend te noemen.

Mijn voorkeur gaat ook uit naar jullie eigen logo kleuren.

Tevens de vraag waarom de linkjes van: FB, Twitter etc helemaal rechts in de banner staan? Onder de virtual tour? Ik heb liever er een iets duidelijker plek voor als je het mij vraagt. De zoekbalk zou bijvoorbeeld iets meer naar links kunnen en dan de icoontjes vergroten en die Rechts naast elkaar zetten? Beeldvullend & Bruikbaar :)!

Voor de rest vond ik de site & lay-out al redelijk goed te noemen. Ik zie dit als een paar kleine opstart probleempjes voor de verbetering van de site. No worries Bax, jullie hebben hoe dan ook een fanbase achter jullie staan die jullie willen helpen met raad en daad.

Comment

Originally posted by TomTheMusicFreak View Post
                          Misschien is een filter "Levertijd" een optie? Ik snap dat dit steeds varieert, maar dit moet toch wel te koppelen zijn aan de status bij het product?
                          Die is er al. Sorteer op voorraad. ;)

(Een filter waarbij je aangeeft 'ik wil graag 3 weken wachten op levering' lijkt me niet zo heel praktisch.

Comment

De donkere menubalk zal juist zo gedaan zijn omdat hij zo beter opvalt tussen al het roze geweld (logo, slider). Ik vind het zeker niet misstaan.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                              Die is er al. Sorteer op voorraad. ;)

(Een filter waarbij je aangeeft 'ik wil graag 3 weken wachten op levering' lijkt me niet zo heel praktisch.
                              Dat wist ik, maar ik bedoelde meer een knop als "laat alleen producten op voorraad zien" of alles binnen 3 dagen ofzo. Of een extra knop, want nu moet je dus kiezen tussen prijs en voorraad, dat bedoelde ik een beetje.

Snappie? ;)

Comment

Working...
                              X