Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feedback nieuwe webshop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik vind in de winkel het geel/oranje de huisstijl breken.

Ja het valt op
    Ja... in Nederland zijn we (is onderzocht) eerder geneigd te klikken op een oranje-achtige knop dat welke andere kleur dan ook.

Maar ik vind het een te bont boel worden naast het oranje, zwart en blauw

Comment

Klein puntje van aandacht: als je in het "snelle zoekvenster", om het zo maar even te noemen, de volgorde verandert, bijvoorbeeld van "sorteer op relevantie" naar "sorteer op prijs (laag-hoog)", dan verandert de volgorde niet, totdat je naar de volgende pagina gaat..

Hij refresht dus zegmaar niet vanuit zichzelf, na het veranderen van volgorde.

Comment

Ik had het probleem met de oude shop al, maar had gehoopt dat het verbeterd was, maar helaas. Als ik op de ipad naar de shop ga, en ik open een sub categorie (bijvoorbeeld:
        Home->Producten ->Microfoon ->Draadloze microfoon ->Combinatie draadloos) dan duurt het een eeuwigheid voor de productfoto's geladen zijn, als hij ze uberhaupt al laad, meestal blijf ik van die draaiende rondjes zien als teken dat hij aan het laden is (terwijl iedere andere internetafbeelding toch zeer vlot laad).

EDIT: ook de dropdown menu's (sorteer op, selecteer een merk, en prijsklasse) werken op de iPad niet.
        Last edited by Greendiek; Monday-04-02-2013, 18:05.

Comment

Welke browser gebruik je op de iPad?

Comment

Op mijn iPhone werkt dit ook voor geen meter, ik kan de hele dag wachten en dan zijn er nog geen foto's geladen.

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Welke browser gebruik je op de iPad?
              Safari, gewoon de standaard geinstalleerde browser ;)

Comment

zelfde verhaal met mijn cheap-ass android tablet

Comment

Heb van de ICT afdeling vernomen dat binnen een paar dagen een nieuwe versie online gaat waarbij de meeste problemen opgelost zouden moeten zijn.

Comment

Working...
                  X