Announcement

Collapse
No announcement yet.

BAX Cadeau bon verlopen??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BAX Cadeau bon verlopen??

Hallo bax,

Ik heb een week terug bij jullie een DAP clubmate 15 gekocht en er een 25euro cadeau bon bij gekregen. Nu wil ik mijn order gaan afrekenen en heb ik de code die op de bon staat ingevoerd maar geeft de winkelwagen aan dat mijn cadeau bon is verlopen. En ik heb deze net een week??

Alvast bedankt,

Gr William

Misschien heb je hem een keer ingevoerd en vervolgens de bestelling geannuleerd. Het lijkt me beter dat je dit met de klantenservice bespreekt, die kunnen ook zo kijken of hij al een keer is ingevoerd en kunnen je evt. een nieuwe code geven. In principe zijn de cadeaubonnen eeuwig geldig (tenzij Bax failliet gaat natuurlijk).

Comment

Ik heb dat gehad met een bon van 50 euro, ik weet zeker dat ik hem nog niet had gebruikt, de helpdesk zei dat ik hem al eerder gebruikt had wat niet het geval was want ik had nog nooit een bon gebruikt.

Comment

Als een bon niet werkt en hij zou volgens jou wel moeten werken, dan kun je het beste direct contact opnemen met de helpdesk.

Comment

Probleem opgelost. Top service bax!!

Comment

Dat had ik ook een keer, ik heb gewoon gebeld naar Bax-Shop en ze hadden hem geactiveerd...

Comment

Working...
            X