Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop in het frans?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax-shop in het frans?

Hallo,

Ik zag laatst opeens een franse link bovenaan de webshop staan, namelijk:

Sinds wanneer doen ze aan levering in frankrijk? :P

Is toch al wel weer even hoor. Heeft zelfs in het nieuws overzicht gestaan als ik het goed heb.

Niet dat het mij wat zal uitmaken want mijn frans is nogal behoorlijk aan de beroerde kant.

Comment

We zijn inderdaad ook onderweg naar Frankrijk. :)

Ongeveer driekwart jaar geleden zijn we gestart met het werven van Franstalige vertalers die de Nederlandse productteksten vertalen naar het Frans. Inmiddels zijn we zover dat we kunnen beginnen met het aanbieden van de (momenteel meest populaire) producten in Frankrijk. Een paar weken geleden is de website live gegaan en de eerste Franse orders beginnen binnen te stromen. Het is dus even afwachten hoe het precies gaat lopen, want daar kunnen we nog geen peil op trekken aangezien je niet weet of er 5 of 15 telefoontjes per dag binnen zullen komen.

Hoe dan ook, we zoeken nog steeds mensen met een goede kennis van de Franse taal, niet alleen voor vertalen, maar ook als helpdeskmedewerker en aftersales (retouren). Dus wie zich geroepen voelt... ;)

Comment

Wordt er ook nog een site opgezet voor Engeland of Duitsland, of blijft het momenteel alleen bij frankrijk?

Comment

Ik wed dat Bax-Shop over een paar jaar over de wereld gaat! ik bedoel kijk hoe goed ze bezig zijn...

Comment

Originally posted by Rick View Post
            We zijn inderdaad ook onderweg naar Frankrijk. :)

Hoe dan ook, we zoeken nog steeds mensen met een goede kennis van de Franse taal, niet alleen voor vertalen, maar ook als helpdeskmedewerker en aftersales (retouren). Dus wie zich geroepen voelt... ;)
            Ik zit regelmatig in frankrijk, mijn zus gaan bezoeken die daar al 35 jaar woont :D

Ik spreek vloeiend frans rick en sedert 2 maanden werkloos maar helaas is zeeland te ver voor mij anders had je mijn cv al ontvangen :D

Comment

Originally posted by yobotje View Post
              Wordt er ook nog een site opgezet voor Engeland of Duitsland, of blijft het momenteel alleen bij frankrijk?
              Ambities voor een Engelstalige variant zijn er inderdaad, maar we willen eerst zorgen dat alles in Frankrijk op rolletjes gaat lopen.

Comment

Bij elke bestelling een gratis potje paturain, das pas fijn :)

Comment

Working...
                X