Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax TV en radio reclame

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax TV en radio reclame

Het valt me op dat er nog geen topic is over de radio en tv reclames van Bax-shop. Ik neem aan dat jullie de radioreclame al wel gehoord hebben (ik vind m persoonlijk niet geweldig maar goed) maar hebben jullie de tv reclame ook al gezien?

Lijkt me voor de marketingafdeling interessante info want als de doelgroep 'm niet ziet doen ze iets verkeerd. Ik ben ook erg benieuwd of de kosten opwegen tegen de extra omzet aangezien het wel erg brede media zijn om zo'n beperkte doelgroep aan te spreken, al zijn er natuurlijk ook veel mensen die een instrument bespelen.

Ehe? Welke reclames. :p

Maar ik kijk dan ook zelden TV via de TV zenders.

Comment

Rondom the big bang theory op Veronica zitten iig Bax reclames... vroeg me ook al af of het uit kon, maar ze hebben er vast wel enig marktonderzoek aan vooraf laten gaan...

Comment

Niet alle marketing-acties zijn meetbaar. Bedenk je goed dat dit ook een stukje branding is, wat mensen wellicht triggert om sowieso eens de website te bekijken. Dan is in ieder geval de naam blijven hangen en die kan altijd via mond-tot-mond reclame verspreid worden, aangezien iedereen wel iemand kent die met muziek bezig is (maken, bewerken, mixen... etc.)

Comment

Originally posted by Fridge View Post
          Rondom the big bang theory op Veronica zitten iig Bax reclames... vroeg me ook al af of het uit kon, maar ze hebben er vast wel enig marktonderzoek aan vooraf laten gaan...
          Zeker... geluidsmensen, muzikanten en dj's zijn over het algemeen nerds dus dat past prima bij dat programma. Tot ze beroemd worden, dan zijn ze opeens cool. Behalve geluidsmensen dan, dat blijven nerds :p

Comment

Working...
          X