Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl uitbreiding 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax-shop.nl uitbreiding 2.0

Jaa een nieuwe bax winkel! Maar hij moet natuurlijk toch ergens komen.
    Dus ja de vraag lijkt mij duidelijk... Waar komt de nieuwe winkel??:)

De nieuwe winkel staat gewoon in Goes; 200 meter van de oude vandaan.

Of weet jij meer dan wij weten?

Comment

Nou er staat er al eentje in het zuiden dus nu eentje meer richting het noorden, Groningen zal hem niet worden maar Zwolle misschien?

Comment

@citybeatz, bax heeft net op facebook een foto geplaatst over dat ze gaan uitbreiden. Er wordt nergens letterlijk een nieuwe winkel genoemd, dat is puur de interpetatie van de lezers ;-). Het facebook bericht vind je hier.

Comment

Comment

Wat is FB toch een handig medium om reclame te maken tegenwoordig hej?:p

Comment

En onze rick mag weer eens niets zeggen... Laat maar lekker raden...
              Misschien een actie? bij 25 000 comments op facebook wordt de locatie bekend gemaakt? Haha... zou wel leuk zijn... Ik hoop een beetje in de buurt van limburg... Maar ik denk eerder dat het meer richting groningen gaat gaan...

Als er wel een nieuwe winkel komt dan... Want ze gaan gewoon uitbreiden in nederland. Kan dus ook zijn dat er gewoon 20 nieuwe merken worden verkocht of zo...

Comment

Ik fluit gewoon vrolijk met rick mee.

Heb ook iets van een vogeltje horen fluiten. ;)

Comment

Jammer, geen like knop. Dan zo maar...

Like.......klik ;)

Comment

Ik hoop dat ie in Rotterdam komt dan, zit ie lekker in de buurt. Een bijbaantje is trouwens ook nooit weg.;)

Comment

Volgends mij komt er helemaal geen 2e winkel.
                      De verpakking waar het bericht op staat is al verdacht. Anders hadden ze misschien wel een foto van de winkel met allemaal vraagtekens gemaakt. Ik denk dat het iets met het internet te maken heeft, en dat er geen 2e locatie komt. Tenminstee nu nog niet.

Comment

Misschien iets met bax-shop.fr? ;)

Comment

Een uitbreiding binnen Nederlands Lars. ;)

Zet maar niet in Dordrecht neer trouwens, dat vind mijn portemonnee niet leuk ;)

Comment

Als er al een tweede winkel komt zullen ze echt niet zo stom zijn deze in Groningen of Limburg te doen. Denk dat de regio Amsterdam of Utrecht (al zit Feedback daar al) de beste optie is, lekker centraal. Of misschien wel in Belgie, speciaal vol Mol ;-)

Comment

Dat zou inderdaad niet slecht zijn, al kom ik wel eens graag in nederland.

Comment

Working...
                              X