Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl uitbreiding 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De hints tot nu toe:

Comment

Ik zeg dikke reclame op de tram.

Comment

Ik weet niet meer wat het gaat worden...
        De eerste foto laat ons Rotterdam denken, en de tweede Amsterdam.
        Maar op de 2e foto zie ik toevallig ook een tram in de kleuren van bax-shop...

Misschien de naam van dit topic veranderen in Bax-shop uitbreiding?

Comment

Da's een goeie, gelijk even doorgevoerd.

Comment

Baxshop gaat een aantal grootte partijen sponsoren?

Comment

Kom op mensen. Denk je echt dat Bax een compleet nieuw pand gaat openen ergens in Amsterdam, Rotterdam of weet ik veel waar? Ze hebben net een nieuwe showroom, en ik denk niet dat ze zo snel door willen stomen, en dan nog wel naar één van de duurste plekken van Nederland op dit moment. Het lijkt me eerder een evenement dat Bax gaat organiseren, om mensen ertoe aan te zetten toch een keer naar Goes te komen of iets in de webshop te bestellen. Dat is mijn gedachte...

Comment

Gezien de .fr extensies zou het mij toch echt niks verbazen als ze een fysieke winkel in Frankrijk neer zetten.

Comment

Maar het is een uitbreiding in Nederland dus...

Comment

Ik verwacht iets met een snelle bezorging, zoals voor 14u bestelt is dezelfde dag nog op de afhaallocatie. De renner verbeeldt de snelheid. En dan zou er een locatie in Amsterdam komen denk ik?

Comment

Zal nog een speciale hint geven, in een bepaald online boekje (magazine-achtig) staat vermeld wat er gaat gebeuren... :) Dat blad telt 192 pagina's.

Comment

Bax-shop.nl gaat het land in!

Comment

Daar heb je dus gewoon echt net niks aan he. :???:

Comment

Het is idee is leuk, maar ik heb zelf een jaar of 8 geleden voor BelCompany op de Drie Dwaze Dagen in de Bijenkorf gestaan, en ik heb daar welgeteld 0 dingen verkocht. Ik hoop dat het voor jullie beter uit pakt :)

Comment

Ik denk dat Jochanan heel goed weet waar hij mee bezig is. Toen hij enkele jaren geleden begon met de webwinkel werd er ook heel hard geroepen door leveranciers en jongetjes uit de markt, dat hij het nooit zou halen. Inmiddels heeft hij de 2 andere webwinkels met een soortgelijk assortiment ver achter zich gelaten.

Zelfs de bekende prijsvechter uit Rotterdam, kan vaak niet opboksen tegen de prijzen en service van Bax.
                              Ik denk dat deze winkel een uitstekende winkel is voor alle particulieren en semi pro bedrijven. Zonder te willen slijmen denk ik dat het grootse deel van de markt aan bax een uitstekende zakenpartner zal hebben.

Dus denk goed na over het commentaar dat je levert over de acties en plannen. De Bax-shop is groot geworden door eigenwijs te zijn en een eigen weg in te durven slaan.

Comment

Working...
                              X