Announcement

Collapse
No announcement yet.

m.bax-shop.nl is live!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• m.bax-shop.nl is live!

Goed nieuws voor de mobiele gebruikers onder jullie die het niet kunnen laten om onderweg of thuis op je smartphone of tablet toch even door de site te bladeren. :)

Er is nu een mobile-versie van de Bax-shop.nl webshop live gegaan en de vraag aan jullie is om er eens doorheen te bladeren en te kijken of je nog gekke dingen vindt, of alles goed functioneert, etc. ;)

Zag wel dat de afbeeldingen van nieuwsitems nog niet helemaal goed werden weergegeven, maar daar wordt aan gewerkt as we speak.

Als het goed is, word je op een mobile device vanzelf verwezen naar de mobile website.

het concept mobile website is al wel een beetje achterhaald... responsive website is/word de standaard van nu

Comment

Op mijn telefoon laad hij de overzicht pagina niet, dit is als ik zoek via de zoekmachine.

De Error:Failed to get product data.
      Het merk, artikelnr en de prijzen blijven leeg.

Android versie: 4.04
      Browser: standaard browser

Comment

Als ik met mijn iPhone 4 op iets klik schiet de pagina eerst helemaal naar boven, en vervolgens naar de gewenste pagina. Mijn iPhone draait op het nieuwste iOS, dus daar zal het niet aan liggen. ;)

Comment

Is op de iPhone 5 ook het geval, is best irritant eigenlijk. Ik gebruik safari op iOs 6.1.2.

Comment

Klopt, ik vind het ook irritant, ik gebruik ook safari maar dan op iOS 6.1.3.
            Misschien een idee om de site te verwerken in een app?

Comment

Hier schiet mijn pagina ook steeds omhoog. Android 2.3 en IPad iOS 6.1.3

Comment

Gaan we naar laten kijken, dank voor de meldingen.

Comment

Working...
                X