Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke nieuwe merken in de webshop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke nieuwe merken in de webshop

Beste,

Zoals de titel het al een klein beetje verklapt zijn wij benieuwd, welke merken of producten jullie graag in onze webshop zien staan?
    Zodat wij daar eventueel achter aan kunnen gaan.

Barst maar los zou ik zeggen :D

Groetjes
    Nathanael

Sommige DAP producten (ff de nadruk hier leggen op DAP PRO)
    De meeste dingen van Dap Audio = rotzooi.
    Maar flightcases, dap pro geluidssets enzo zijn goed mee te doen.

Showtec, geweldige licht producten, nog nooit problemen mee gehad.

Comment

Bestaat er interesse voor KRK audio monitoren?

Comment

Ja inderdaad showtec zoals de showtec bat e.d ook dimmerpack's zijn goedkoper van showtec en bieden hetzelfde naar mijn idee...

Comment

Ik zou graag showtec en dap gaan leveren, alleen zitten hier in de buurt twee kleine dealers die al zon tien jaar showtec leveren. Highlite beschermt deze en vindt het daarmee niet erg om een berg omzet mis te lopen blijkbaar :lol:

Ik ga er vanuit dat dit vanzelf goed komt zodra ze zien hoeveel we doen bij andere leveranciers, ze praten toch allemaal met elkaar. Dus even geduld heren en ??vrouwen??

Wat betreft de dimmerpackjes is het niet helemaal waar dat ze precies hetzelfde zijn. Er wordt hier en daar toch wat bezuinigd op de elektronica kwaliteit wat de betrouwbaarheid ten goede komt. Vandaar onze botex producten, ietsje duurder, maar wel betrouwbaarder en beter aangeschreven.

Comment

LEM (speakers),Shure(microfoons),Wharfedale(speakers), JBL (speakers),DB techonlogisch (actieve speakers),Ecler (mixers),
            Top merken/spul moet ik eigenlijk zeggen waar ik het merk van ken.

Comment

Ooit gedacht aan Dynacord en HK audio, als je dat kapot krijgt ben je echt "goed" bezig..
              (zie tevens mijn bovenstaande aangepaste post waar nog interessante merken staan)

Comment

Originally posted by Citybeatz
                LEM (speakers),Shure(microfoons),Wharfedale(speakers), JBL (speakers),DB techonlogisch (actieve speakers),Ecler (mixers),
                Top merken/spul moet ik eigenlijk zeggen waar ik het merk van ken.
                Lem speakers gaan we voor lopig nog niet voeren, omdat er een aantal km's verder op bij ons iemand zit die dit ook al levert. Dit merk komt misschien later, wanneer er echt veel vraag naar komt. Je kan lem vergelijken met RCF.

DB technologisch zit al in ons assortiment, maar moet nog ingevoerd worden.

Bedankt in ieder geval voor je reactie.

Groetjes
                Thaan

Comment

en daarbij komt nog dat rcf een betere klank kwaliteit levert en niet snel dicht slaat op hoge vermogens. doe mij maar een RCF ART 312 ipv D400 goedkoper en levert veel meer druk.

Shure verkopen we ook, maar staat nog steeds niet in de shop.

Comment

Zoals jullie wellicht al hebben gezien wordt en weer hard gewerkt aan het updaten van producten zo zijn de volgende productgroepen recent toegevoegd.

- Sennheiser freeport(vanaf volgende op voorraad)
                    - Martin lichteffecten
                    - JEm rookvloeistof
                    - Nieuwe producten AD en american DJ
                    - Zomeracties
                    - Nieuwe ledverlichting indeling

Comment

En ben ik momenteel bezig met de nieuwe VJ / DVD apparatuur van Numark !

Comment

Mischien Electro voice???

Comment

Als ik heel eerlijk ben zie ik geen toegevoegde waarde tov van RCF of zie jij dat anders? Graag een onderbouwing .

Comment

Nou ja de Ev Gladiators en de Electro voice rx zijn toch heerlijke speakers met een mooi geluid...

Comment

Originally posted by jochanan
                              Als ik heel eerlijk ben zie ik geen toegevoegde waarde tov van RCF of zie jij dat anders? Graag een onderbouwing .
                              Er zijn natuurlijk ook mensen die al Electro Voice hebben en hun set graag willen uitbreiden. Electro Voice zit naar mijn weten ook in een andere prijsklasse als RCF.

Comment

Working...
                              X