Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nou, ehm...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nou, ehm...

Ik had vandaag nieuwe oordopjes besteld via Bax-Shop natuurlijk, nou kwam ik vanavond thuis, en ik dacht zo van ik probeer ze wel even uit of ze het goed doen of niet, na 5 minuten viel het rechter oordopje uit, gewoon geen geluid meer... Ik ging de oordopje unpluggen van mijn mobiel, en weer inpluggen, had ik matige geluid van allebij de kanten (rechts, links). En ik vroeg me af, of ik ze wel terug kan sturen? Ik heb paar topics gelezen met ongeveer zelfde probleem. Ze zeiden dat het niet mogelijk was, maar het is wel een beetje rot als ik nieuwe oordopjes koop voor 150Euro, en dat ze na 5 minuten niet meer doen...

Ik heb de verpakking en al, en ziet er nog keurig uit.

Voor dit soort zaken kun je het beste direct contact opnemen met de helpdesk van Bax-shop, wij kunnen niet zoveel voor je betekenen aangezien het mogelijk om een defect gaat wat jij en/of wij niet kunnen oplossen.
    Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ's, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Comment

Dan probeer ik dat wel even, bedankt alvast!

Comment

Natuurlijk kan je die terug sturen. Zou toch van de zotte zijn als dat niet kon? Je heb tevens gewoon een wettelijke tijd van 14 dagen na ontvangst om ze kostenloos terug te sturen. Bax is zelfs zo lief om daar 60 dagen van te maken!

Ik heb trouwens hetzelfde verhaal gehad met een koptelefoon.

Comment

Ik kan me voorstellen dat oordopjes niet uitgeprobeerd kunnen worden met de 60 dagen geld terug garantie, iets met hygiene enzo ;-) Maar als ze kapot zijn kun je ze natuurlijk wel altijd terugsturen.

Comment

Originally posted by Rio View Post
            Je heb tevens gewoon een wettelijke tijd van 14 dagen na ontvangst om ze kostenloos terug te sturen.
            Stiekem is dat 8 dagen (kopen op afstand -> afkoelperiode) ;)

Comment

Terugsturen is gewoon mogelijk zoals hierboven beschreven. Betreft een DOA (Dead On Arrival) dus zal vermoedelijk omruiling worden voor een setje nieuwe en dan regelen wij de rest. :)

Wel even goed de retourprocedure doornemen en ook zeker het retourformulier goed invullen voor een zo vlot mogelijke afhandeling.

Comment

Working...
              X