Announcement

Collapse
No announcement yet.

Orderstatus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Orderstatus

    Hoi,

    Ik had een bestelling geplaatst van een artikel met snelle levertijd, maar toen na bestelling bleek het artikel toch een vrij lange levertijd te hebben (7 maanden :().

    Ik heb telefonisch contact gehad met een medewerker om mijn bestelling te laten annuleren & zo mijn geld terug te krijgen. Die heeft mij bevestigd dat deze werd geannuleerd & ik mijn geld terugkrijg maar in mijn orderstatus staat nog steeds "betaling ontvangen" in plaats van geannuleerd? Of past dit zich niet aan in de orderstatus?

  • #2
    Hallo Kev,

    Dit zul je echt even met de helpdesk moeten overleggen, aangezien het vanaf hier lastig te zien is op welk account dit precies besteld is en hoe het momenteel met de terugbetaling staat.

    Ik zou je dus adviseren om nogmaals contact op te nemen met onze helpdesk (per mail of telefonisch). Mocht je er hierna nog niet helemaal uit komen, laat het dan even aan me weten via een PM (privebericht).

    Comment

    Working...
    X