Beste
Ik heb vorig weekend een mailtje gestuurd naar aanleiding van een fout einde bij mijn bestelling. Deze was volledig gelukt volgens het laatste schermpje en ik kreeg de melding dat alle gegevens voor de betaling via overschrijving naar mijn emailadres zouden worden doorgestuurd. Er is echter nog steeds niets aangekomen.
Ik heb dezelfde avond nog een mailtje gestuurd naar de helpdesk om te vragen hoe ik mijn bestelling moet regelen, met vermelding van de ordernummer (die ik gelukkig nog wist, zodat ze alles netjes kunnen vinden). Tot op heden heb ik echter nog steeds geen antwoord gekregen...:?:
Hoe moet ik nu mijn bestelling regelen???
Met verwarde groet
Frank
Ik heb vorig weekend een mailtje gestuurd naar aanleiding van een fout einde bij mijn bestelling. Deze was volledig gelukt volgens het laatste schermpje en ik kreeg de melding dat alle gegevens voor de betaling via overschrijving naar mijn emailadres zouden worden doorgestuurd. Er is echter nog steeds niets aangekomen.
Ik heb dezelfde avond nog een mailtje gestuurd naar de helpdesk om te vragen hoe ik mijn bestelling moet regelen, met vermelding van de ordernummer (die ik gelukkig nog wist, zodat ze alles netjes kunnen vinden). Tot op heden heb ik echter nog steeds geen antwoord gekregen...:?:
Hoe moet ik nu mijn bestelling regelen???
Met verwarde groet
Frank
Comment