Announcement

Collapse
No announcement yet.

GEEN reactie als je een mail stuurt naar de infodesk???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• GEEN reactie als je een mail stuurt naar de infodesk???

Beste

Ik heb vorig weekend een mailtje gestuurd naar aanleiding van een fout einde bij mijn bestelling. Deze was volledig gelukt volgens het laatste schermpje en ik kreeg de melding dat alle gegevens voor de betaling via overschrijving naar mijn emailadres zouden worden doorgestuurd. Er is echter nog steeds niets aangekomen.

Ik heb dezelfde avond nog een mailtje gestuurd naar de helpdesk om te vragen hoe ik mijn bestelling moet regelen, met vermelding van de ordernummer (die ik gelukkig nog wist, zodat ze alles netjes kunnen vinden). Tot op heden heb ik echter nog steeds geen antwoord gekregen...:?:

Hoe moet ik nu mijn bestelling regelen???

Met verwarde groet
    Frank

Mijn advies is om morgen even te bellen. Ze krijgen per dag zoveel mails binnen bij bax, soms zal er wel eens 1tje tussendoor schieten. Het blijft mensen werk he, en daar worden soms fouten gemaakt. ;)

Comment

Ik vermoed inderdaad dat ze jouw mailtje per ongeluk hebben gemist, beetje slordig maar goed fouten maken is menselijk zoals Rio al zei.
      Gewoon nog even een mailtje sturen of een belletje naar de helpdesk zou het probleem op moeten lossen lijkt me.

Comment

Kan verschillende redenen hebben, maar ik vermoed inderdaad dat er iets niet helemaal goed gegaan is aangezien we doorgaans een e-mail binnen 24 uur behandelen.

Bel vandaag inderdaad even met onze helpdesk en dan komt het vast in orde. :)

Comment

Vanuit het andere topic verder:

[quote]
          Originally posted by DynaSpan View Post
          Want ik echt ongelofelijk stront irritant vind is dat Bax op flightcase hoeken stickers plakt die moeilijk eraf gaan en een kilo aan lijmresten achter laten. Aarrrggghhh
          Wordt gedaan om het orderpicken in het magazijn makkelijker te maken en fouten met aantallen etc. te voorkomen, evenals identificeren van de producten bij het controleren van de order voordat deze de deur uit gaat.

We experimenteren ook met plastic zakjes waar we 1 klein onderdeel in kunnen steken + stickeren, maar dat is natuurlijk niet heel milieuvriendelijk en zorgt voor aardig veel werk. Dus als we hier iets aan kunnen veranderen en je weet een goede oplossing, dan hoor ik het graag.

Comment

Ook ik ben niet zo blij met de service van bax-shop.
            Ik heb een bestelling geplaatst kon alleen niet aangeven welke dag ik hem geleverd wilde hebben. Dus ik een mail gestuurd dat ik het graag de volgende werkdag geleverd zou hebben. Netjes een automatisch bericht gekregen en binnen 24 uur reactie zou krijgen. Helaas op heden nog steeds niks gehoord. De bestelling is nu wel binnen ( is op 2 verschillende dagen geleverd terwijl ik het tegelijkertijd heb besteld) maar vind het jammer dat er niks van een email terug is gestuurd.

Comment

Heb je die e-mail verstuurd met hetzelfde mailadres als hetgeen je gebruikt hebt voor je forumregistratie? Zo nee, zou je die in een PM naar mij kunnen sturen? Dan ga ik er even voor je achteraan, want dat zou niet mogen voorkomen.

Comment

Heb dit even met een collega besproken en gekeken in de mailregistratie.

Je hebt twee mails gestuurd als het goed is, eentje waarop je 14-01 antwoord hebt gekregen en eentje waarbij we inderdaad niet gereageerd hebben omdat alles reeds in orde was en dezelfde dag nog verstuurd werd (waardoor de denkwijze van een collega vermoedelijk was: Dan ga ik de klant niet nog eens extra vermoeien met nóg een mailtje bovenop de mail met de factuur, pakbon en track&trace. :)).

Niets kwaadwillends dus gelukkig, maar wellicht had het vanaf een ander perspectief gezien kunnen worden en kon er nog een kleine bevestiging gestuurd worden. Hopelijk is hiermee je vraag beantwoord en bied ik namens Bax-shop mijn excuses aan voor het ongemak.

Mocht er zich iets in de toekomst voordoen (maar laten we er van uit gaan dat het niet zo is :)), laat het dan gerust weten, dan gaan we er achteraan.

Comment

Hier ook hetzelfde.

Een foutje kan natuurlijk gebeuren maar ik heb inmiddels al 3x een bericht gestuurd en 2x gebeld. Ik wacht nu 16 dagen op bestelling 4020329 later omgezet naar> 5595711.

DHL weigerde het 2x toe te brengen omdat ze 50 meter verder moesten lopen vanwege een opgebroken straat. Nu staat het al een week in sorteercentrum en is onze straat inmiddels weer normaal bereikbaar.
                  Ik had ook aangeboden het in een service punt op te halen, dat probeerde ik via jullie te regelen per telefoon (DHL stuurde me door naar Bax). Tot nu toe zonder succes.. Ik moest zelfs een lichtset huren omdat ik nog op mijn bestelling wacht.
                  Last edited by Oggfish; Wednesday-11-07-2018, 21:57.

Comment

Working...
                  X