Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke nieuwe merken willen jullie in onze webshop zien?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke nieuwe merken willen jullie in onze webshop zien?

Beste forummers,

Graag zouden wij van jullie weten wat jullie ervaringen zijn met de volgende merken. Dit aangezien we op het punt staan deze aan het assortiment toe te voegen

- Martin
    - KRK audio
    - Syrincs
    - Ecler
    - DTS parren
    - Koolsound
    - Robe

Laat jouw reactie hier eens achter over een of alle merken.

Als jullie Martin tegen mooie prijzen kunnen aanbieden... GEWELDIG !!
    Met de andere merken heb ik niet echt ervaring, maar wel een goede stap. Succes!

Comment

Misschien voor de producers Roland?

Comment

hebben jullie nog wel ruimte in goes ervoor :lol:

Comment

Stiekem niet :wink:

We zijn momenteel serieus aan het kijken naar een ander bedrijfspand. De spullen die we nauwlijks verkopen nemen we momenteel ook niet meer op voorraad. Vrijwel alle spullen zijn direct leverbaar vanaf onze leverancier, dat is een stuk goedkoper maar neemt ook een STUK MINDER ruimte in...!

Comment

haha dacht ik al.. ag beter zo dan dat het totaal niet loopt :wink:

Comment

Een merk wat ik toch wel zou willen zijn is showtec ivm de powercon 4barren. Aangezien vrijwel iedereen de powercon versie wil, en de botex dat niet heeft.

Comment

Als ik zo vrij mag zijn om te reageren waarom showtec / dap niet aan het assortiment is toegevoegd.

Er zit hier een dealer in de buurt (concurrent van Bax) die levert ook Dap/showtec en per regio(een straal van zoveel km) mag er geen ander zitten of er moet toestemming worden gegeven van de firma.

Comment

Maar showtec is niet de enige die goedkope tbarren aanbied.

Kijk hier eens

Persoonlijk zou ik het wel wat vinden als jullie wat met Shure gaan doen. Jullie verkopen het wel al. Maar de prijzen zijn erg hoog, wellicht kunnen jullie een dealerschap overwegen.

Comment

Originally posted by J.S. Coolen
                    Maar showtec is niet de enige die goedkope tbarren aanbied.

Kijk hier eens

Persoonlijk zou ik het wel wat vinden als jullie wat met Shure gaan doen. Jullie verkopen het wel al. Maar de prijzen zijn erg hoog, wellicht kunnen jullie een dealerschap overwegen.
                    Over het hoofd gezien. Ik zocht dus een powercon versie. Nu weeti k welke ik moet bestellen.

@ Patrick, dat moet Bax toch lekker zelf weten wat ze wel of niet verkopen? Ik heb er toch ook geen bezwaar mee dat Vincent (van dit forum) ook drive-in show's in kortenhoef verkoopt? Dit snap ik dus niet helemaal..

Comment

Maar als je dan geen dealer kan worden houdt het op hé...
                      Jammer genoeg, wellicht kan thaan of jochanan hier meer over zeggen.

@ JS, weet jij dan een shop waar het goedkoper aangeboden wordt? Stuur ff mailtje naar bax. Prijzen zijn inderdaad erg standaard.

Comment

Ik weet een heleboel shops waar het goedkoper kan. Maar dat is meer een zaak die zij zelf moeten uitzoeken denk ik. Als ze de mic's goedkoper zouden kunnen leveren dan zouden ze dat wel doen.

Maar zonder dealerschap wordt dat erg moeilijk. De marges zijn toch al zo vreselijk klein.

Comment

Het is denk ik een kwestie van tijd,

Zie bijvoorbeeld American Audio / Dj, sommige prijzen van producten lagen vorig jaar 1.5x - 2x hoger dan nu!
                          Bax-shop is in de meeste gevallen ook daadwerkelijk de goedkoopste, zie je het toch goedkoper. Doe ff een mailtje of een belletje, weet je meteen your-special price :)

Comment

haha, misschien heb ik die stiekem al. Maar dan nog is hij net te duur. Maar als men van bax wil weten wat hij elders kost, zie ik de mail wel binnen komen.

Comment

Ik zal het gelijk even toelichten over shure. Wanneer je als bedrijfzijnde een dealer schap aangaat krijg je niet gelijk een dikke korting op de producten. Dus het is een kwestie van tijd.
                              Wij weten zelf ook wel dat er op diverse plekken shure goedkoper wordt aangeboden, maar je houdt dat altijd!

Betreft showtec / dap zie stukje van Patrick "Er zit hier een dealer in de buurt (concurrent van Bax) die levert ook Dap/showtec en per regio(een straal van zoveel km) mag er geen ander bedrijf zitten die hetzelfde aanbiedt of er moet toestemming worden gegeven van de firma. (Rayon bescherming)

Comment

Working...
                              X