Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke nieuwe merken willen jullie in onze webshop zien?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als je goed kijkt, zie je o.a. al Palladium versterkers in de shop staan. Ik zie niet in waarom DAP een slecht merk zou moeten zijn.. maken prima producten voor een prima prijs.
    Helaas blijf je wel altijd mensen houden die hoog en laag springen en schreeuwen als er geen luidsprekerstackje op locatie staat met een befaamd "JBL" merkje er op, o.i.d., terwijl je hen in geen velden of wegen kunt bekennen wanneer het DAP-merkje er afgehaald wordt. Beetje psychologie + roze bril-effect.

Comment

• We zijn continu bezig met het verder updaten van onze shop en het vullen met nieuwe merken. We willen alleen niet een shop zijn waar er via een excel sheet producten op worden gezet zonder enige extra informatie. Vandaar dat niet alles bij ons te vinden is. Uiteraard streven we wel naar een continue groei aan productmerken. Wat wij ook belangrijk vinden is dat het ook op voorraad is. Dus niet 100 producten invoeren en maar afwachten of het gaat lopen. Nee 100 producten invoeren en daarvan 75 op voorraad nemen is de filosofie bij Bax.

Voor de liefhebbers van Presonus, JBL, AKG en Soundcraft. Nog even geduld, deze maand zullen deze merken langzamerhand worden toegevoegd.

Comment

• dap dan?
        alsjeblieft ;):?:;)

Comment

• Dap staat er al in! De palladium versterkers en enkele cases staan reeds in de shop. Zoals Jochanan al aangeeft, het invoeren van de producten neemt gewoon veel tijd in beslag, omdat alle specificaties worden geordend en vertaald en hiernaast wordt er ook nog een stuk algemene tekst toegevoegd. Ik doe zelf enkele uren invoerwerk per week voor Bax-shop en ik dacht hiervoor ook altijd dat het invoeren wel meeviel qua tijd. Je steekt er gewoon veel tijd in om alles netjes en op orde te hebben. En wat dat betreft steekt Bax-shop er veel tijd en moeite in, wat bij veel andere webshops ontbreekt.

Comment

• Sommige dingen van dap zijn wel oke vooral op het gebied van cases ben ik redelijk onder de indruk qau prijs en kwaliteit verhouding.

Al met al moest ik gister draaien met mc-15 speakers in combo met de palladium versterking wat een piep piep piep piep geluid zeg niet normaal kreeg er hoofdpijn van die troep dus uit de shop houden zoals de k serie is wel in orde.

Wat ik mis zijn de heerlijke lichte versterkertjes van CROWN

Comment

• Ik zou graag de Edirol M-16DX in de shop willen zien. De m-10DX en de M-10MX staan al wel in de shop, maar de M-16DX nog niet en zou deze evt. graag willen bestellen, maar zie bijna geen shops die hem verkopen.

Comment

• echt niemand geintresseerd in de GLP scanoperator FX?

Comment

• Van mij zou Mackie wel in het assortiment opgenomen mogen worden, dan kan ik voor alles wat ik gebruik bij Bax-shop terrecht...

Comment

• IK heb misschien nog goeie producten voor Bax-shop gezien. Het gaat om studio en 19" Pc's

Comment

• Originally posted by Jonus View Post
                      IK heb misschien nog goeie producten voor Bax-shop gezien. Het gaat om studio en 19" Pc's

http://www.prodaw.nl/Dealers.html
                      ik heb een ProDAW in de studio staan, erg strakke computers !

Comment

• Check ook Blue Microphones in onze shop, nog niet alles ( komt nog ) , maar al wel veel !

Comment

• Deze week staan de VST's van Spectrasonics erin :)

Trilogy = DE plugin voor het maken van basslines
                          Stylus = Groove Plugin
                          Omnisphere = "extreme" synthesizer

Comment

• Is die ene Omnisphere niet een rompler?

Comment

• Originally posted by Jonus View Post
                              Is die ene Omnisphere niet een rompler?
                              voor een deel wel ( 50 gig groot, installeren duurt een paar uur ), maar de steam engine is echt wel een synthesizer.

lees de review die ik geschreven heb over Omnisphere op: www.softsynthforum.nl

en wat is er mis met een rompler?

Comment

• Hey Marc,

Heb jij de Trilogy al eens geprobeerd? Die schijnt namelijk echt ontzettend goed te zijn begreep ik van iemand?

Comment

Working...
                                X