Originally posted by Bastian
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Welke nieuwe merken willen jullie in onze webshop zien?
Collapse
X
-
Originally posted by BastianHet udg tassen assortiment is trouwens ook niet echt compleet volgends mij? Tassen zoals o.a. de flipfront bag :oops:
Comment
-
tjah bastiaan, een applicatie oplever heeft nu eenmaal wat punten om te doorlopen.
eerst heb je orrienteren, wat wil de klant.
dan ga je vanuit die wensen een functioneel ontwerp maken, technisch ontwerp, de schermen ontwerpen, programeren, systeem test, gebruikers test, fixen wat niet goed is en dan begin je dus weer bij programeren, en indien de systeem test en gebruikers test goed doorlopen worden is het klaar voor gebruik.
ik geef toe dat ik wel dergelijke dingen sneller opgezet heb zien worden, maar het is ook een goed teken dat er een hoop tijd in het controleren wordt gestoken om te zorgen dat er weinig fouten inzitten (geen is helaas bijna niet mogelijk).
kortom we zien het wel! :)
Comment
-
Shop gaat echt de goede kant op, ik heb gisteren de laatste bugs opgeleverd die deze week verholpen worden. Dus nog echt eveng geduld. Je wilt toch wel dat je je bestelling kan plaatsen en niet dat die constant errors geeft. Daarnaast moeten alle inlog gegevens van de oude shop overgeheveld worden, dat zal dezelfde dag gebeuren als wanneer de oude eruit gaat en de nieuwe erin.
Comment
-
Flyht Pro is een merk wat we altijd al gevoerd hebben, maar werd destijd onder OEM vermeld. Aangezien ik afwil van al die OEM producten gaan we producten die niet vaak wisselen van merk gewoon weer onder de eigen naam voeren.
Verder zijn er wel nieuwe merken bijgekomen als Korg, Alesis, Genelec etc.
Comment
Comment