Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke nieuwe merken willen jullie in onze webshop zien?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ga na mijn 2e Denon DNS-1000 een nieuwe kleinere mixer erbij aanschaffen zoals de DN-X100 of X300. Maar in de shop staan alleen maar de X-500, X-900 en de 1500 MK2. Aangezien ik nu een Dateq crew heb(is volgens mij qua grote te vergelijken met een X-500 of X-900) zoek ik een kleinere mixer die ik tussen 2 Denon DNS-1000s kan gebruiken. Het mooiste is natuurlijk eentje die er vaak tussen wordt gebruikt(X-100). Zouden deze twee kleinere telgen er in de shop bij kunnen?

[EDIT] Ik zie net dat de X-300 niet meer op www.denondj.com staat tussen de mixers :shock: [/EDIT]

Comment

Beide mixers zijn ook al een behoorlijke tijd uit het assortiment. Er zijn nog bedrijven die ze hebben, maar jij mag raden waarom ze die nog hebben staan. :D Ik denk persoonlijk vanwege het grote animo en de super kwaliteit :)

Comment

Niet echt een merk volgends mij maar wel een leuke accesoire, gekleurde earpads en kapjes voor diverse headphones.
        Zoals greg c en skitzofrenix hebben gedaan met hun hd 25 :wink:

Comment

Ik heb even gezocht, maar kon niks vinden via google. Heb je een link naar de fabrikant of een voorbeeld foto?

Comment

skitzofrenix in actie met witte hd 25
            greg c in actie met licht blauwe hd 25
            Over de producten zelf stuur ik je wel even een pm Jochanan :wink:

Comment

Ik zou het merk 4-Acoustic wel in de webshop willen zien.
              Het ziet er allemaal veel belovend uit, en je legt opzich niet veel neer..

4-Acoustic wordt geimporteerd door Fantasy licht en geluid te Breda.

Comment

fantasy licht en geluid is een leul bedrijf met een hele aardige eigenaar. Maar niet echt een groothandel. De handel wordt gedreven achter het huis van zijn moeder. (welke ook erg aardig is) maar volgens mij is dit niet wat Bax zoekt.

Comment

Natuulijk van Jochanan het ook rechtstreeks uit duitsland laten komen.. Waarschijnlijk nog goedkoper ook.

't Lijken op papier allemaal leuke setjes die ze hebben.. Misschien iets om eens naar te kijken (wil best dan wel een setje kopen bij je hoor :wink:)

Comment

Originally posted by Dave van Engelen
                    Natuulijk van Jochanan het ook rechtstreeks uit duitsland laten komen.. Waarschijnlijk nog goedkoper ook.
                    En dat hangt er maar net vanaf hoe het zit qua contracten met dealers.
                    Het komt vaak voor bij producten dat er maar één importeur in het land is :)

Comment

• ik denk dat dit merk zo snel mogelijk voeten in de aarde wil krijgen dus zullen makkelijk toegeven.

Comment

• Ik heb even het merk bekeken met mijn collega`s en we zien weinig aanvullingen tov van het huidige assortiment. Zoals jullie ook in het topic al hebben kunnen lezen staan er eerst een paar andere merken op het wensenlijstje om volledig te integreren en op voorraad te nemen. Toch bedankt voor het meedenken.

Comment

• 2 Jochanan: hebben jullie al contact gehad met leveranciers van bijv. Fruity Loops, Cubase en wat meer studiomateriaal?

Comment

• Ja wat betreft ableton live en cubase, , het is een zweeds bedrijf en de vertegenwoordiger komt volgende week even langs. Dit loopt dus!!

Wat betreft fruityloops nog niet, zijn we wel mee bezig.

Comment

• Originally posted by Dave van Engelen

Fantasy is een dealer, geen importeur. Wel een erg toffe kerel overigens :wink:

Comment

• Originally posted by Max
                                Originally posted by Dave van Engelen

Fantasy is een dealer, geen importeur. Wel een erg toffe kerel overigens :wink:
                                Mijn excusses. Ik was in de veronderstelling dat hij de importeur was..

Comment

Working...
                                X