Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke nieuwe merken willen jullie in onze webshop zien?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goedkope versterkers ?

Comment

• Speciaal voor Bastian om wat inspiratie op te doen.

Bling bling hoofdtelefoon

Ingestuurd door DJ School Zuidholland oftewel DJ miss smile.

Comment

• haha die ziet er echt vet uit, je bent ook de enigste met zo'n hp dan 8)

Comment

• Wat mij nu weer opviel, de Ecler Nuo5 staat niet in de webshop.

Ik heb gelezen dat jullie hem wel kunnen leveren, maar komt ie ook nog in de webshop ? (Ik heb voorlopig toch het geld nog niet, maar een indicatie van de prijs is altijd wel leuk ;) )

Comment

• Het importeurschap voor Ecler is net overgenomen door een van onze huidige leveranciers. Zover bekend zullen hun dit dus per 1 oktober gaan leveren en zullen wij dit ook kunnen leveren. Hiervoor werd dit verdeeld door een firma waar we geen zaken mee deden. We konden het dus wel leveren, maar zaten hier niet zo gek achteraan. Hier gaat zeker verandering in komen. De prijzen zullen marktconform worden, dus zo tussen de 900 en 1000 euro voor de nuo5.

Comment

• vestax is ook zo'n merk wat ik niet echt tegenkom qua mengpanelen. en ze komen binnenkort met een leuke concurent voor de aankomende pioneer djm700.

namelijk met de Vestax PMC-580Pro.

elk kanaal een eigen effecten unit, en nog eens een effecten op het master kanaal.

en dat vestax (dacht ik) ook best wel een goed merk was. ook qua build quality etc. en geluids kwaliteit.

Comment

• ook een aardig prijsje

2000 dollar per stuk

Comment

• ik zie m inderdaad voor die achterlijke prijs @ djdeals... maar op andere sites wordt er gespeculeerd over een 1000$...

heb net ook ff wat andere sites afgestruint, en indd tegen de 2000 $. die zijn gek. neemt niet weg dat vestax wel andere mooie spullen heeft die wel te betalen zijn :P

Comment

• Wij kunnen vestax leveren en hebben de PMC 280 standaard op voorraad liggen. Ik zal deze vanmiddag en anders morgen even laten invoeren. De rest van het assortiment komt naar verwachting begin van oktober in de shop. First things first!

Comment

• Even een vraagje over de case logic mappen.
                      Hebben jullie enig idee wanneer deze uit voorraad leverbaar zijn?
                      En wat zijn de prijzen ongeveer van de 128 en 256 mappen?
                      Ben er namelijk achter gekomen dat er nog maar liefst 3 cdtjes in me huidige map passen haha.

Comment

• Ik ben vier weken geleden wezen praten en ik denk dat het nu nog drie weken zal duren voordat de eerste producten op de plank liggen. Contracten zijn bijna rond namelijk Daarbij een tipje van de sluier. Er wordt een nieuw concept c.q. shop gemaakt voor o.a dit merk. Meer kan ik nog niet zeggen (-; .

Zoals de trouwe bezoeker al wel heeft kunnen zien zijn merken als Yamaha (voorraad komt begin volgende week), M-audio (bijna ingevoerd), Traktor (uit voorraad leverbaar), Fruity loops en sampel cd`s (uit voorraad leverbaar) en Native instruments reeds ingevoerd en nu goed leverbaar. Binnen enkele weken zal ook Edirol en Roland DJ/Dance tools worden toegevoegd. Of te wel de grenzen worden echt breder getrokken richting producers en muzikanten.

Alle andere suggesties zijn altijd welkom!!

Comment

• Jochanan, aangezien jullie AmericanDJ leveren, vroeg ik me af of de "TC-01 tour case" al leverbaar is? Kon deze namelijk niet vinden in de shop. Deze flightcase heeft veel weg van de Walklasse case in de shop, echter is de Walklasse net 3cm te smal voor mijn doel. En laat de ADJ nu net een slag groter zijn...

Alvast bedankt!

Comment

• Ik kom hier even op terug per e-mail, dit moeten we even navragen.

Comment

• Originally posted by jochanan
                              Ik kom hier even op terug per e-mail, dit moeten we even navragen.
                              Prima, alvast bedankt voor de te nemen moeite.

Comment

• De vraag ligt ondertussen bij de leverancier, dus even geduld.

Comment

Working...
                                X