Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke nieuwe merken willen jullie in onze webshop zien?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Robe kunnen wij leveren vanuit de importeur en vanuit een tussen leverancier, dus bestel maar :D . Maar op den duur moet je keuzes maken welke je in je webshop gaat zetten en aangezien dan Martin interessanter is hebben we hiervoor gekozen, maar ik kan wel alles leveren en zal niet uitsluiten dat ze er ooit toch in komen te staan.

Comment

Kunnen jullie ook het merk compulight leveren?

Comment

Jasper, ja geen probleem, dit komt van een goed bevriende leverancier welke importeur is.

Comment

ok want ik kan nergens een website vinden. Compulight zijn namelijk ook computer lichtjes Erg lastig zoeken

Comment

ik zie het al het had natuurlijk compulite moeten zijn kopen jullie in via weesp?

Comment

Dat is een optie, maar meerdere doen dit merk.

Comment

Ken jij toevallig een site met adviesprijzen?

Comment

Mail me even persoonlijk Jasper, dit heeft geen toegevoegde waarde voor de anderen.

Comment

Kunnen jullie ecler leveren? Omdat ik overal wat aan het het rondzien ben voor een nuo 5 waar ik hem wat goedkoop kan krijgen.

Comment

Ja ecler kunnen wij leveren, stuur ons even een e-mail en dan zullen we je de prijs doorgeven van de nuo 5

Comment

ok bedankt :)

Wil je je handtekening aanpassen, dit neemt nogal wat ruimte in beslag wat erg lastig leest, bedankt jochanan

Comment

Logic Case, afgelopen weekend erachter gekomen dat Logic Case mappen toch een voordeel hebben t.o.v. mijn UDG mappen.

Kunnen jullie deze leveren?

Comment

wat is het grote voordeel dan precies? Ben wel benieuwd.

Comment

Niet specifiek een merk, maar kunnen jullie Midi-keyboards leveren?

Comment

Originally posted by J.S. Coolen
                                wat is het grote voordeel dan precies? Ben wel benieuwd.
                                Bij de Logic Case mappen kan je de bladen los uit de map halen, en van plaats in de map veranderen; bij UDG is niet mogelijk, daar zitten de bladen er vast ingestikt in.

Nou wat is hier dan het voordeel van zul je je afvragen?
                                Ik heb enkele collecties (Hitzone/538/Damn) en wanneer er een blad vol is in mijn UDG map moet ik vervolgens alle CDs die hierna komen gaan verzetten. (Ja, erg krom uitgelegd, maar kan het niet anders verwoorden).

Comment

Working...
                                X