Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke nieuwe merken willen jullie in onze webshop zien?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik snap het wel is inderdaad wel een mooie update. En qua prijs? Scheelt het veel?

Comment

Originally posted by J.S. Coolen
      ik snap het wel is inderdaad wel een mooie update. En qua prijs? Scheelt het veel?
      Een UDG 256 map is plm. 60 euro, een vergelijkbare Logic case map (280cd) is plm. 30 euro.

Comment

klinkt goed, even afwachten wat Jochanan en/of Thaan ervan vinden. Het is hun winkel.

Comment

Wat betreft logic ga ik even uitzoeken.Het klinkt in ieder geval interessant en goedkoop. Toevallig ook enig idee wie de leverancier/importeur is? Ik ga sowieso zelf ook even zoeken.

[edit ik heb de importeur al gevonden en gecontacteerd. Even afwachten wanneer ze iemand langs kunnen sturen] Nogmaals bedankt voor de tip

Wat betreft de midikeyboards kunnen we leveren van Alesis, Korg en Behringer. Waarvoor ga je die gebruiken als ik vragen mag? Of ga je verder met produceren? In de nieuwe shop zullen er een tiental in staan.

Comment

Ja, ik heb het nu wel gezien met Fruity Loops waar ik alles met de muis moet gaan inspelen. Ik wil dat gewoon onder toetsen hebben, waar ik voor bepaalde tonen niet teveel moeite moet doen.

Het zal gebruikt worden met Fruity Loops, Ableton en Cubase.

Comment

Oke hartstikke leuk, we willen deze markt ook erbij gaan betrekken vandaar dat sowieso Ableton en Cubase vanaf de dag dag de nieuwe shop eris leverbaar komt via ons. Met fruityloops zijn we nog bezig, dat komt van niet van dezelfde zweedse club, maar van een belgische firma.

Verder komt redsound weer terug en ook DBX wordt toegevoegd.

Comment

Kijk dat is een mooi, een leverancier voor al je hard- & software 8)

Over zo een keyboard zal ik jullie van de week ff contacten, wil er wel 1 voor in m'n nieuwe huisje :lol:

Comment

Aan Robert:

Wel is gedacht aan de Behringer UMX 61?

of wil je echt een toetsenbord met voorgeprogrammeerde geluiden?(waar je waarschijnlijk ook meer voor betaald)

Deze komt in de nieuwe webshop te staan voor 169 euro.

De 49 toetsen versie komt op 139 euro.

Comment

Ja, zoiets is wel wat ik zoek. Prijs valt me ook nog wel mee, hebben jullie die UMX61 op voorraad?

Comment

ja idd is wel makkelijk...met je gekochte of gedownloade plugins krijg je ook de meeste sounds uit dit keyboard die je maar wilt...en om te beginnen een leuk keyboard natuurlijk..
                      niet op voorraad, kan wel besteld worden natuurlijk!

Comment

Komt volgende week binnen, ik bel wel even als deze er is!!

Comment

Jep, laat maar even weten. Sun wilt er ook 1 hebben ;-)

Comment

Al eens naar Mackie gekeken? Heeft ook aardige/leuke producten met name de luidsprekers ed.

Comment

Jep, laat maar even weten. Sun wilt er ook 1 hebben
                              akkoord

Al eens naar Mackie gekeken? Heeft ook aardige/leuke producten met name de luidsprekers ed.
                              Ja ik heb deze heren al eens eerder op bezoek gehad. De voornaamste reden dat we het toen niet gedaan hebben is omdat ze 1 heel erg tegen het RCF en DB technologies assortiment aanhangen. Actief, kunsstof kast, zelfde vermogens, etc. Dit is natuurlijk ook niet zo gek aangezien eht allemaal uit dezelfde stal komt.

Aangezien onze klanten bijna eisen dat we ook nogeens alles op voorraad hebben diepen we nu RCF & DB uit en zullen hier vanaf eind mei nog meer van op voorraad gaan houden. Het is een kwestie van keuzes.

Reden twee is dat het merk volledig wordt afgeschoten door bedrijven als Feedback en reden drie is dat destijds de vertegenwoordiging zeer slecht geregeld was. Dus al met al hebben we gekozen voor twee andere merken. Overigens kan ik het wel leveren voor de liefhebbers.

Comment

Onlangs was ik bij een licht en geluids bedrijf uit dirksland deze hadden mackies staan die kapot waren en het bleek een heel probleem om deze te kunnen maken etc.. ik weet niet hoe dit precies zit maar als dit zo is is dit natuurlijk een groot probleem.

Comment

Working...
                                X