ik snap het wel is inderdaad wel een mooie update. En qua prijs? Scheelt het veel?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Welke nieuwe merken willen jullie in onze webshop zien?
Collapse
X
-
Wat betreft logic ga ik even uitzoeken.Het klinkt in ieder geval interessant en goedkoop. Toevallig ook enig idee wie de leverancier/importeur is? Ik ga sowieso zelf ook even zoeken.
[edit ik heb de importeur al gevonden en gecontacteerd. Even afwachten wanneer ze iemand langs kunnen sturen] Nogmaals bedankt voor de tip
Wat betreft de midikeyboards kunnen we leveren van Alesis, Korg en Behringer. Waarvoor ga je die gebruiken als ik vragen mag? Of ga je verder met produceren? In de nieuwe shop zullen er een tiental in staan.
Comment
-
Oke hartstikke leuk, we willen deze markt ook erbij gaan betrekken vandaar dat sowieso Ableton en Cubase vanaf de dag dag de nieuwe shop eris leverbaar komt via ons. Met fruityloops zijn we nog bezig, dat komt van niet van dezelfde zweedse club, maar van een belgische firma.
Verder komt redsound weer terug en ook DBX wordt toegevoegd.
Comment
-
Aan Robert:
Wel is gedacht aan de Behringer UMX 61?
of wil je echt een toetsenbord met voorgeprogrammeerde geluiden?(waar je waarschijnlijk ook meer voor betaald)
Deze komt in de nieuwe webshop te staan voor 169 euro.
De 49 toetsen versie komt op 139 euro.
Comment
-
Jep, laat maar even weten. Sun wilt er ook 1 hebben
Al eens naar Mackie gekeken? Heeft ook aardige/leuke producten met name de luidsprekers ed.
Aangezien onze klanten bijna eisen dat we ook nogeens alles op voorraad hebben diepen we nu RCF & DB uit en zullen hier vanaf eind mei nog meer van op voorraad gaan houden. Het is een kwestie van keuzes.
Reden twee is dat het merk volledig wordt afgeschoten door bedrijven als Feedback en reden drie is dat destijds de vertegenwoordiging zeer slecht geregeld was. Dus al met al hebben we gekozen voor twee andere merken. Overigens kan ik het wel leveren voor de liefhebbers.
Comment
Comment