Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke nieuwe merken willen jullie in onze webshop zien?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• en staan de nieuwe mac's al in de showroom?

Comment

• gaan jullie in een nabije toekomst ook electro voice leveren? Weet iemand anders een leuk adres voor deze speakers.

Comment

• Originally posted by J.S. Coolen
        gaan jullie in een nabije toekomst ook electro voice leveren? Weet iemand anders een leuk adres voor deze speakers.
        Wat zoek je precies van EV? Nieuw of gebruikt?

Heb zelf de RX serie, prima kasten :wink:

Comment

• liefst nieuw. Ik ga overstappen op de Sx250

welke kasten uit de rx serie hebben jullie?

Is wel een leuke investering geweest. Zat er eerst ook aan te denken, maar ze zijn met te duur voor het geluid dat eruit komt.

Comment

welke kasten uit de rx serie hebben jullie?
            Is wel een leuke investering geweest. Zat er eerst ook aan te denken, maar ze zijn met te duur voor het geluid dat eruit komt.
            Ik heb de RX212/75 toppen met de 118 subs, en bijbehorende CP eindversterkers.

Prijs is inderdaad hoog (zeker voor wat je krijgt) daarin tegen kan ik EV hier zowat op elke hoek van de straat bijhuren, en heeft EV een zeer goede restwaarde.

Comment

• helemaal mee eens.

Hoe zijn de versterkers, heb er weinigs goeds over gehoord

Comment

Hoe zijn de versterkers, heb er weinigs goeds over gehoord
                Bevallen prima, tot op heden geen klachten mee gehad. Doen niet onder aan mijn oude versterkers (QSC Powerlight). Worden hier in de regio veelvuldig gebruikt.

Comment

• Deze beugel lijkt me toch wel erg handig voor je cd spelers vanwege de vele bewegings mogelijkheden, is dit wat?

Comment

• Philips is sinds kort weer parlampen gaan maken, deze zijn net zo goed (misschien zelfs beter dan GE) maar wel een stuk goedkoper.

Verkrijgbaar via de groothandel waar ik jullie mee in contact heb laten komen

Comment

• 2max: Wat betreft de case heb ik nog geen antwoord, ik ga morgen even boos bellen.

2j.s.coolen: nee de smartmacs vond ik toch erg tegenvallen als ik heel eerlijk ben. Heb je ze zelf ook al gezien?

2bastiaan: leuke beugels inderdaad alleen dat vastschroeven is vaak het probleem. er komt altijd speling op waar alsnog de beugel makkelijk omvalt.

2allen: EV is drie weken geleden bij ons geweest en wij gaan dit zeker op nemen. Naar verwachting half december showroom klaar. Als je alvast wat wilt hebben moet jij mij even mailen.

2j.s. coolen: wat betreft de philips par lampen heb ik gehoord ja, ik zal eens gaan informeren wat de mogelijkheden zijn.

Comment

• Originally posted by jochanan
                        2max: Wat betreft de case heb ik nog geen antwoord, ik ga morgen even boos bellen.
                        De kist heeft geen haast, dus boos hoeft van mij ook weer niet :wink:

Bedankt voor de moeite alvast.

Comment

• Max, de kist is uit voorraad leverbaar dus kan binnen enkele dagen bij ons binnen zijn. Prijs ligt op € 279,- incl. BTW.

Comment

• Even een update wat betreft de kist. Deze is ondertussen aan de shop toegevoegd. Zie de American DJ TC--01 Road case. Prijs is wel iets hoger uitgevallen.

Wat betreft de smart macs komen pas in januari, helaas. Nog even geduld dus!!

Comment

• Is er al een demo in de shop van Fruity loops? :lol:

Comment

• Suggestie:
                                • Neutrik kabels (voor de mensen die iets meer willen dan Procab, hoewel de REF serie van Procab er niet voor zal onderdoen)
                                • Manfrotto statieven? Heb alleen geen inzicht natuurlijk in het klantenbestand en bestedingspatroon van klanten, dus zou er niets zinnigs over kunnen zeggen.

Erg jammer dat DAP niet zou kunnen, misschien alsnog ff naar zeuren? Ook vanwege flightcases (veel standaardcases, voor niet te zwaar on the road gebruik).

Amptec schijnt ook wel leuke versterkers te maken, weet er alleen niet meer vanaf.

En daarnaast is Seer een nieuwkomer, hoewel ik sterke bedenkingen bij het merk heb (nieuw merk, heeft van verscheidene merken (behringer, HK, etc) kasten/apparaten gekopiërd, heeft een draak van een website, evenals informatie, maar toch schijnen te kasten leuk te zijn. Merk met een luchtje echter (kan me op andere fora herinneren dat er nieuwe leden in hun eerste bericht over Seer audio begonnen, over de geweldige prijs/kwaliteit, en betrouwbaarheid, en dat er promt 6 andere nieuwe leden zich ook aanmelden, die alleen (positief) hebben gereageerd in dat ene Seer topic... overigens werden deze mensen weliswaar snel gebanned, maar toch... merk met een luchtje, misschien kan het lonen zoiets uit te zoeken echter, dus misschien hebben jullie er wat aan. (kan lonen om in sprookjes te geloven, zou toch mooi zijn)

Comment

Working...
                                X