Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke nieuwe merken willen jullie in onze webshop zien?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Meijer
    Suggestie:
    [*]Neutrik kabels (voor de mensen die iets meer willen dan Procab, hoewel de REF serie van Procab er niet voor zal onderdoen)
    Volgens mij maakt Neutik helemaal geen kabels alleen stekkers (zie website)
    Originally posted by Meijer
    [*]Manfrotto statieven? Heb alleen geen inzicht natuurlijk in het klantenbestand en bestedingspatroon van klanten, dus zou er niets zinnigs over kunnen zeggen.
    Helemaal voor, tenminste als ze voor een nette prijs te leveren zijn.

Erg jammer dat DAP niet zou kunnen, misschien alsnog ff naar zeuren? Ook vanwege flightcases (veel standaardcases, voor niet te zwaar on the road gebruik).
    De Dapkisten zijn zo vreselijk slecht, ik zou dan lekker voor prodjuser gaan. Erg goede ervaringen mee. Daarnaast levert bax heel wat alternatieve merken voor DAP (sommige beter, sommige slechter)

Amptec schijnt ook wel leuke versterkers te maken, weet er alleen niet meer vanaf.
    Waarom zou je ze dan in de webshop willen zien?

En daarnaast is Seer een nieuwkomer....
    Als het zo omstreden is dit merk, dan zou ik het risico niet willen lopen om het te verkopen of te kopen. Elk jaar komen er zo veel nieuwe merken bij, komt allemaal uit dezelfde fabriek, alleen wel met eigen specificaties. Veelal de groots mogelijke rommel en zeer onbetrouwbaar

Comment

• Mmm... kennelijk vergeten erbij te vermelden dat ik Tasker-Neutrik bedoelde, excuus voor de miscommunicatie. Neutrik maakt idd alleen connectoren/stekkers. Is inderdaad wel handig om iets meer te noemen dan alleen Neutrik :roll: .

Ik heb geen inzicht in prijzen waarvoor jullie producten kunnen inslaan, tenzij je bedoeld dat de statieven gewoon te duur zijn en er goedkopere alternatieven zijn.

@ DAP, ik bedoelde met name dat het gehele DAP assortiment aantrekkelijk is voor semi-prof/beginners. (beginnende drive-ins, hobby-DJ's) Dat de cases niet zo goed zijn als bijvoorbeeld die van Prodjuser, tjah, dat is een kwestie van waar voor het geld. Met name de speakers zijn aantrekkelijk wellicht, maar ook omdat ze vele standaard cases hebt, die toch tegen een stootje kunnen (ze vallen nog niet gelijk uit elkaar door ernaar te kijken). Dat het niet top is, zijn we allemaal wel over eens. Maar vanwege de grote verscheidenheid, en gunstige prijs, en redelijke kwaliteit, noemde ik het maar toch. Maar zal het hierbij maar bij laten, ik vind zelf DAP het overwegen waard (van speakers, versterkers tot flightcases) voor gebruik bij hobby's, verenigingen, kleine scholen, en boven aangehaalde, maar daar hebben jullie natuurlijk niks aan, ook als het gewoon niet mogelijk is leverancier ervan te worden.

@ Amptec
      Omdat men de versterkers (nog) weinig tegenkomt, en vergelijkbaar zou moeten zijn met bijvoorbeeld crown (voor aantrekkelijkere prijzen). Dus misschien dat het iets is om in de gaten te houden, omdat het best leuk kan zijn. Zou nu niet gelijk zeggen, Amptec hoort er absoluut in, dat beslist niet, maar dacht dat ik het misschien zou melden, omdat het vrij onbekend is en jullie en misschien nog nooit van hadden gehoord, en zodoende nu wel een merk zoals dit in de gaten kunnen houden.

Zelfde geld, in mindere mate, dat wel, voor Seer. Hoewel ik laatst wel een setje heb horen spelen (best net geluid, alleen zou niets kunnen zeggen over kwaliteit/betrouwbaarheid), en dit bedrijf hun AD setje hun deur eruit doet (logische conclusie zou dus zijn dat de nieuwe set een verbetering zou zijn), blijf ik er toch sceptisch over. Alleen voor geruchten koopt men niks, en daarom, is het misschien handig om ook dit merk in de gaten te houden, en misschien eens tijdens een voortdoende gelegenheid eens luisteren en kijken hoe dit nu precies in elkaar steekt.

Misschien nog een merk? Showtec Scanmaster, Lightjockey, Showmaster reeksen? Lijkt me een mooi goedkoop instaplichtsturing, waarbij je ook nog waar voor je geld krijgt.

Comment

• En daarnaast is Seer een nieuwkomer, hoewel ik sterke bedenkingen bij het merk heb (nieuw merk, heeft van verscheidene merken (behringer, HK, etc) kasten/apparaten gekopiërd, heeft een draak van een website, evenals informatie, maar toch schijnen te kasten leuk te zijn. Merk met een luchtje echter (kan me op andere fora herinneren dat er nieuwe leden in hun eerste bericht over Seer audio begonnen, over de geweldige prijs/kwaliteit, en betrouwbaarheid, en dat er promt 6 andere nieuwe leden zich ook aanmelden, die alleen (positief) hebben gereageerd in dat ene Seer topic... overigens werden deze mensen weliswaar snel gebanned, maar toch... merk met een luchtje, misschien kan het lonen zoiets uit te zoeken echter, dus misschien hebben jullie er wat aan. (kan lonen om in sprookjes te geloven, zou toch mooi zijn)
        Dit ruikt naar een stel mensen die door de importeur zijn ingezet om lekker te spammen!! Dus geen Seer voor ons voorlopig.

DAP/Showtec kunnen we vanaf heden goed leveren tegen zeer nette prijzen. Al staat er nog niet veel in de shop gaat dit zeker komen.

Tasker/Neutrik zijn inderdaad leuke kabels voor de pro`s al zou ik dan liever voor een Procab/Neutrik kabel kiezen aangezien deze nog flexibeler zijn. Tegen scherpere prijzen. Ik zal het in de gaten houden. Wanneer er meer vraag naar zal komen zullen we het wellicht toevoegen.

We zijn ondertussen een stuk verder in de onderhandeling met merken als EV, ZOOM, Case logic en Velleman. Be continued.

Comment

• Ik zoek nog een dapcase voor mijn t4 met parren. Moet ik hiervoor dan een mailtje sturen?

Comment

• ja of nog sneller even bellen

Comment

• Een beller is sneller al zitten Nathanael en Jeffrey continu achter de e-mail, dus ook dit kan redelijk snel gaan.

Comment

• Nieuw merk, Case Logic

Het is even stil geweest rond nieuwe merken, maar nu is er weer wat nieuws aan het front. Nieuw bij Bax-shop.nl, het Case Logic assortiment!

We beginnen even rustig aan met een greep uit het assortiment, namelijk CD wallets in allerlei soorten en maten, grote of kleine, maar ook bijvoorbeeld gemaakt van leer en mappen voor DVD's. Nu tijdelijk in prijs verlaagd.

Binnenkort nog meer nieuws omtrent Case Logic, zoals mooie laptop tassen, trolley's en meer...

Comment

• Ik mis nog steeds tente/guitel wielen in de webshop.

Comment

• Wat voor wielen???

Comment

• wielen voor onder je flightcase.

Guitel zijn de echte en tente zijn de goedkope nederlandse oplossing hiervoor.

Het rubber van tente is uit een stuk slechter bos weggehaald dan die van Guitel.

Comment

• Ah, op die manier. Zal het eens doorsturen naar onze inkoop-afdeling!

Comment

• Ik zie dat het forum weer goed word gelzen dus dan wil een meteen een aanvraag doen :)

- Reactor DJ Series zoals de DAP TL-???

Comment

• Martin,

we hebben de DAP TL-850 in ons assortiment gehad, maar aangezien de leverancier helemaal met deze speler is gestopt hebben we deze moeten saneren.

Comment

• Originally posted by roderickk
                              Ik mis nog steeds tente/guitel wielen in de webshop.
                              Eens ff nagevraagd, maar uiteindelijk hebben we express gekozen om geen flightcase onderdelen meer te doen (lange lengtes profielen, diverse soorten en maten, etc). Als je spullen van dit soort gading wilt bestellen kan dat wel, want we kunnen wel aan veel dingen komen.

Wellicht dat we in 2009 dit weer gaan opnemen als er veel vraag naar blijft komen.

Comment

• Apple producten :lol:

Begreep alleen dat jullie daar nog geen tijd voor hebben gehad. Taakje voor mij vanaf volgende week? :wink:

Comment

Working...
                                X