Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke nieuwe merken willen jullie in onze webshop zien?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• alecto (mengpanelen)

(Pro 147)

Comment

• Originally posted by Robert View Post
      Hey Marc,

Heb jij de Trilogy al eens geprobeerd? Die schijnt namelijk echt ontzettend goed te zijn begreep ik van iemand?
      nee, voor basjes gebruik ik de SubBoomBass van Rob Papen en mijn Moog ;)

Comment

• Als we het dan toch over VSTs hebben, ik mis nog altijd VST's van reFX, Synapse Audio en Rob Papen (inderdaad, SubBoomBass heeft de toekomst marc ;) gebruik hem zelf ook, en nog een heleboel bekende namen zoals Dash Berlin, Junkie XL etc. etc.)

Comment

• Prolyte (mocht dat nog niet in deze thread aanwezig zijn)

Comment

• Topic is misschien al lang gesloten maar wou toch nog effe kwijt welk merk dat ik graag hier terug zou zien.

l'acoustics
            d&b technologie

Dit zijn merken die je als particulier bijna nergens kan kopen en toch zijn het 2 van de top merken qua geluid.

Comment

• Heeft waarschijnlijk ook een reden, want in veel gevallen worden d&b en L'Acoustics grootschalig ingezet en benaderen rental/productiebedrijven direct een distributeur of fabrikant aangezien het dan vaak grote afname is.

L'Acoustics kunnen we wel aan komen, d&b weet ik niet zeker.

Comment

• Echte A merken gaan vrijwel nooit via een webshop: t gaat dan al ook al snel om behoorlijke bedragen dus dan neem je even persoonlijk contact op met een leverancier. Veelal wordt er dan ook een passend totaal pakket samengesteld in overleg met de klant.

Ook kan het nog zo zijn dat merken liever niet hebben dat particulieren er mee gaan hobbien. (daarom heft l'ac o.a. de verplichte cursus bij grotere systemen. Mocht je daar meer over willen weten licht ik je dat graag toe)

Comment

• sorry dat ik het hierop vraag maar ik heb echt geen idee maar hoe begin je een forum/een nieuw onderwerp

Comment

• Dan ga je naar het forumoverzicht, klik je een bepaalde categorie aan en bovenaan zie je een knop '+ Plaats nieuw onderwerp'. Voila!
                    Kom je er niet uit, stuur mij dan even een PM (Private Message).

Comment

Working...
                    X