Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Welke nieuwe merken willen jullie in onze webshop zien?
Als we het dan toch over VSTs hebben, ik mis nog altijd VST's van reFX, Synapse Audio en Rob Papen (inderdaad, SubBoomBass heeft de toekomst marc ;) gebruik hem zelf ook, en nog een heleboel bekende namen zoals Dash Berlin, Junkie XL etc. etc.)
Heeft waarschijnlijk ook een reden, want in veel gevallen worden d&b en L'Acoustics grootschalig ingezet en benaderen rental/productiebedrijven direct een distributeur of fabrikant aangezien het dan vaak grote afname is.
L'Acoustics kunnen we wel aan komen, d&b weet ik niet zeker.
Echte A merken gaan vrijwel nooit via een webshop: t gaat dan al ook al snel om behoorlijke bedragen dus dan neem je even persoonlijk contact op met een leverancier. Veelal wordt er dan ook een passend totaal pakket samengesteld in overleg met de klant.
Ook kan het nog zo zijn dat merken liever niet hebben dat particulieren er mee gaan hobbien. (daarom heft l'ac o.a. de verplichte cursus bij grotere systemen. Mocht je daar meer over willen weten licht ik je dat graag toe)
Dan ga je naar het forumoverzicht, klik je een bepaalde categorie aan en bovenaan zie je een knop '+ Plaats nieuw onderwerp'. Voila!
Kom je er niet uit, stuur mij dan even een PM (Private Message).
Comment