Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ik mis iets uit mijn bestelling...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik mis iets uit mijn bestelling...

Ik had een bestelling geplaatst onder dit nummer
    779198

Ik zou dit product gratis er bij krijgen >
    Ayra ITA03 160mW twinkling laser

Ik had de bestelling kort daarna geannuleerd omdat ik een andere bestelling ging plaatsen (een die nog 200 euro duurder was zelfs).
    Ik had in de tussentijd ook gemaild of de laser alsnog bij mijn volgende bestelling wordt gedaan. Ik heb hier meerdere keren over gemaild. Er is geen reactie op geweest, hier baal ik van want nu mis ik die toffe laser. :(
    Het enige wat baxshop via de mail heeft gezegd is dat mijn bestelling 779198 geannuleerd is.

Afijn, nu heb ik vandaag bestelling 780503 binnen en er zat geen laser bij.
    Kunnen jullie de laser alsnog toesturen? Want ik wil hem in mijn kamer ophangen...

gr,
    Arnoud

Arnoud, bel even met de helpdesk aangezien er blijkbaar iets mis gaan met je mailtjes.

Comment

Heb net gebeld. is opgelost.

Comment

Het klopt dat bax-shop bijna niet reageerd op mails. Ik zit 4 en 2 weken te wachten op eindelijk 'n reactie..

Comment

Bellen gaat sneller.

Comment

Dat blijkt wel weer. Wel slecht, aangezien ik zolang al wacht op 'n reactie. Maar goed, inmiddels al ergens anders besteld.

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
              Het klopt dat bax-shop bijna niet reageerd op mails. Ik zit 4 en 2 weken te wachten op eindelijk 'n reactie..
              Stuur mij een berichtje met je informatie door als zoiets voorkomt, want dat kan absoluut niet de bedoeling zijn.

Verder, in het geval dat er iets ontbreekt bij je bestelling, of als je andere informatie nodig hebt met betrekking tot je accountgegevens, bestellingen o.i.d., is het raadzaam om direct de helpdesk te contacteren omdat zij direct bij je (bestel)gegevens kunnen. ;)

Voor productadvies en soortgelijk kun je uiteraard ook op het forum terecht, omdat veel personen met vakkennis aanwezig zijn om je te kunnen adviseren. :)

Comment

Working...
              X