Announcement

Collapse
No announcement yet.

verjaardag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verjaardag

nu las ik op de site van bax dat als je jarig bent je korting krijgt maar nu was ik 7 augustus jarig en denk ik niet dat ik hem nog krijg klopt dit

Ik ga even voor je navragen hoe dat in elkaar zit. :)

Comment

Er geldt inderdaad een verjaardagskorting, maar die is alleen voor nieuwsbrief-abonnees. Waar heb je dit precies op onze site gevonden als ik vragen mag?

Comment

Las ik laatst ook, alleen heb ik hem ook niet op 25 maart (poeh, wat een tijd terug) gekregen.

Nieuwsbrief, ben ik op geabonneerd geweest, heb hem alleen de laatste tijd niet gehad.

Comment

Korting is altijd leuk, en ook ik ben geabonneerd op de nieuws brief...Korting heb ik nooit ontvangen om dat ik een jaartje ouder werd...
          maar dit is denk ik gewoon om het simpele feit dat je nergens je geboorte datum in kunt vullen bij je account informatie!
          En buiten dat Bax heeft genoeg acties waarbij je regelmatig met korting iets kunt kopen.

Comment

.
            Last edited by roy; Thursday-29-08-2013, 15:25.

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Er geldt inderdaad een verjaardagskorting, maar die is alleen voor nieuwsbrief-abonnees. Waar heb je dit precies op onze site gevonden als ik vragen mag?
              bij de bax shop kortingcode

Comment

Gevonden. We gaan dit iets duidelijker documenteren.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                  Gevonden. We gaan dit iets duidelijker documenteren.
                  dus krijg ik nou wel of geen korting want ik ben van plan om vanavond een bestelling te doen

Comment

Ik ben nieuwsgierig, de nieuwsbrief krijg ik ook en ik ben zaterdag jarig :). Maar je kan inderdaad nergens bij je account je geboortedatum invullen.
                    Net ff in mijn mail van vorig jaar gekeken maar toen heb ik geen kortingscode ontvangen, wel nieuwsbrieven ;)

Comment

ik was 19 augustus jarig en wil eigenlijk ook iets aanschaffen..
                      maar idd nooit iets van n kortingscode gehoord..

Comment

Iedereen die in augustus jarig geweest is en de code niet heeft ontvangen, mag een mailtje sturen naar nieuwsbrief [at] bax-shop.nl, dan zorgen wij er voor dat je de code alsnog ontvangt.

Vermeld de volgende gegevens:
                        Naam
                        Mailadres dat gebruikt is voor de inschrijving op de nieuwsbrief
                        Geboortedatum

Voorwaarde hiervoor is wel dat je reeds ingeschreven bent voor de nieuwsbrief met het mailaccount dat je opgeeft.

Daarnaast kun je bij je nieuwsbrief-voorkeuren (te benaderen onderaan elke nieuwsbrief) je gegevens volledig aanvullen, waaronder je geboortedatum.

Comment

Working...
                        X