Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vóór 14:00 besteld, vanavond in huis!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vóór 14:00 besteld, vanavond in huis!

Het extra servicepakket van Bax Music. Service zoals je die van Bax Music mag verwachten.

En ik maar denken dat de normale verzendtijd kort is. Ik moet zeggen dat dit een hele goede aanvullende service is. Iedereen heeft het wel eens mee gemaakt, sta je iets te bouwen mis je wat... even snel bestellen en je hebt het voor dat je het weet in huis.

Al betwijfel ik de gehele functionaliteit, petje af.

Al betwijfel ik de gehele functionaliteit, petje af.
    Probeer het eens zou ik zeggen. Maak je gelijk kans op iets uit het prijzenpakket, kun je gelijk hier je bevindingen noteren en weet je direct hoe en wat. Win-win-win situatie lijkt mij. :)

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Probeer het eens zou ik zeggen. Maak je gelijk kans op iets uit het prijzenpakket, kun je gelijk hier je bevindingen noteren en weet je direct hoe en wat. Win-win-win situatie lijkt mij. :)
      Haha, ik heb helaas niks nodig. Maar misschien een kortingscode voor mensen die later de service wil proberen op een moment dat ze het nodig hebben voor 9,95?

Comment

Ik vind dat nu uitproberen voor de helft van de prijs al een erg mooie deal is, bovenop de dingen die we afgelopen weekend hebben gedaan. ;)

Comment

Ik ga dit zeker binnenkort uitproberen

Comment

Als dit wel waargemaakt wordt is het wel leuk natuurlijk. Ik bestelde afgelopen vrijdag voor 2200u een aantal dingetjes en koos voor levering op zaterdag. Ik kreeg een track nummer en een verzendbevestiging. De track code werkte niet en uiteindelijk is er pas geleverd op dinsdag...

Comment

Door een foutje met het brengen naar PostNL, werd deze verzending uit jullie uitstekende service toegepast op mijn bestelling, en ja hoor, mooi om 19uur afgeleverd :) Uitstekende service!

Comment

Working...
              X