Ik heb een 2 tal weken geleden een dj controller besteld, toen i khet bestelde stond er op dat hij de dag erna geleverd ging worden, toen de bestelling aankwam zat hij er niet bij, toen keek ik op de site en sag dat hij in backorder stond en gisteren ging binnen komen, paar dagen later kreeg ik een mail dat mijn draadloze luidsprekers (denk dat het codetaal is voor dj controller), ik heb hiervan dus ook bevestiging gevraagd en gekregen.
Gisteren nog steeds geen nieuws dus heb ik 2 mails gestuurd, vandaag nog steeds niets dus terug een mail gestuurd.
Nog steeds geen antwoord, ondertussen zijn er +- 33 uu verstreken sinds mijn mail van gisteren, en weet ik nog steeds niet of ik een dj controller ga hebben met oudjaar.
Gisteren nog steeds geen nieuws dus heb ik 2 mails gestuurd, vandaag nog steeds niets dus terug een mail gestuurd.
Nog steeds geen antwoord, ondertussen zijn er +- 33 uu verstreken sinds mijn mail van gisteren, en weet ik nog steeds niet of ik een dj controller ga hebben met oudjaar.
Comment