Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj controller die 2 weken geleden besteld is nog niet geleverd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dj controller die 2 weken geleden besteld is nog niet geleverd

Ik heb een 2 tal weken geleden een dj controller besteld, toen i khet bestelde stond er op dat hij de dag erna geleverd ging worden, toen de bestelling aankwam zat hij er niet bij, toen keek ik op de site en sag dat hij in backorder stond en gisteren ging binnen komen, paar dagen later kreeg ik een mail dat mijn draadloze luidsprekers (denk dat het codetaal is voor dj controller), ik heb hiervan dus ook bevestiging gevraagd en gekregen.
    Gisteren nog steeds geen nieuws dus heb ik 2 mails gestuurd, vandaag nog steeds niets dus terug een mail gestuurd.

Nog steeds geen antwoord, ondertussen zijn er +- 33 uu verstreken sinds mijn mail van gisteren, en weet ik nog steeds niet of ik een dj controller ga hebben met oudjaar.

Hallo Mick,

Vervelend om te horen dat je bestelling nog steeds niet geleverd is.

Ik heb aan de hand van het e-mail adres waarmee je je op het forum hebt geregistreerd gekeken in je account in ons systeem.

Hier kan ik zien dat je een Hercules DJ Control Air+ had besteld. Deze is op dit moment inderdaad niet op voorraad en wordt over 6 weken weer in ons magazijn verwacht. Hier kunnen wij helaas niets aan doen, aangezien onze leverancier geen voorraad meer heeft.

Wat ik kan zien, is dat je mailcontact hebt gehad met mijn collega Ronald, die de bestelling vanochtend voor je heeft omgezet naar de DAP Audio Kontrol D1 DJ controller zoals je had aangegeven.

Deze controller zal aankomende maandag naar je verstuurd worden en die heb je dus dinsdag op tijd in huis.

In de toekomst is het wel makkelijker om direct telefonisch of per mail contact op te nemen met onze helpdesk, aangezien het forum meer bedoeld is voor het delen van productinhoudelijke kennis en het stellen van vragen hierover. De meeste forumleden kunnen je niet direct assisteren met order-inhoudelijke zaken omdat zij logischerwijs niet in onze gegevens kunnen kijken. ;) Het is dus niet verboden o.i.d., maar werkt wel een stuk sneller omdat we direct bij je accountgegevens kunnen en 1 op 1 kunnen overleggen over een passende oplossing wanneer iets niet volledig naar wens gaat.

Comment

Het is inderdaad ondertussen in orde, mijn forumbericht had ik pas geplaatst nadat er op 3 mails naar jullie helpdesk geen antwoord gekomen was en ik aannam dat er wel iemand van jullie op het forum zou komen kijken ;-)

Comment

Working...
      X