Announcement

Collapse
No announcement yet.

verkeerd bij tnt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verkeerd bij tnt

volgens mij gaat het verkeerd bij tnt?
    ten eerste had ik het pakketje gisteren al gehad moeten hebben.
    gaat hij van normaal gaat hij van Goes-dordrecht-gorinchem-sliedrecht
    en nu gaat hij opeens van dordrecht naar utrecht:

Zending opgehaald en in sorteerproces 14-07-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 15-07-2009 Utrecht , sorteren pakketten

of zal het een foutje in track en trace zijn?

Foutje in track & trace bestaat niet. Elk pakket krijgt een code en wordt gescand op die locatie. Ik zie het wel vaker dat de pakketten een aparte tour door Nederland maken.

Nog even geduld hebben a.u.b.! Ik denk dat ie vandaag of uiterlijk morgen wel bij je afgeleverd moet worden.

Je kan trouwens beter mailen of bellen over dit soort dingen :)

Comment

Voor spoed vragen aan de TNTPost kun je dit nummer bellen :076 527 27 27.

Heb ik laatst van ze gehad:)

Comment

Ik heb met bax gechat en zij zien iets heel anders op track en trace zeggen ze,
        ze verwachten dat tnt (als ze hun best doen) vandaag nog het pakket komen bezorgen en anders morgen.

Comment

Als het pakketje binnen is, laat het dan hier even weten.

Comment

dat is prima

Comment

Er zijn op dit moment overigens 2 tracks

Welkom bij TNT. We bieden deur-tot-deur-transport naar meer dan 200 landen - we verbinden mensen en bedrijven over de hele wereld.

Comment

Ik gebruik altijd de laatste link. Klopt altijd.

Comment

de oude vind ik een betere weergave geven, ik kijk altijd op de oude en de nieuwe. allebei geven ze hetzelfde aan

Comment

nu zie ik toevallig gelijk op de oude staan dat hij voorgemeld en op rit zit vanuit gorinchem, ik heb hem dus vandaag nog. toch wel raar dat hij eerst naar utrecht ging dan?

Comment

Het ligt er natuurlijk aan wanneer je zending ge-update wordt. Ik heb het ook wel eens gehad dat een pakketje zich nog in het sorteercentrum van Goes zou moeten bevinden, maar ik had even later opeens mijn pakketje binnen.

Comment

Ik heb nu een pakketje ( niet van bax) Die is volgens de nieuwe al onderweg
                        en volgens de oude Zending ontvangen op distributievestiging .
                        Raar systeem hebben ze daar.

Comment

ik wil even melden dat mn pakketje binnen is.

Comment

kijk aan....alles komt goed ;)

Comment

TNT te vroeg

Ik heb gisteren een order geplaatst bij Bax Shop , ook een bevestiging hiervan gekregen van Bax Shop.
                              Normaal gesproken krijg ik dan ook een track en trace code van TNT , niet gehad , dus ging ik er van uit dat de bestelling vandaag niet bij mij geleverd zou worden.
                              Kom ik net thuis van mijn werk zie ik dat TNT al langs is geweest , de chauffeur heeft wel netjes een bericht achter gelaten dat hij morgen weer langs komt , dus morgen werk ik vanuit huis ;)
                              En het is trouwens een rembours order vandaar dat het pakket niet bij de buren is achter gelaten.

Comment

Working...
                              X