Announcement

Collapse
No announcement yet.

verkeerd bij tnt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou Op dit moment ben ik niet Tevree!

Comment

Dat kan, maar kun je ook beargumenteren waarom?

Comment

Originally posted by starstudios;
        Nouu.. Ik Zit hier met een klacht Van bax-Shop Ik had Dinsdag 26 Januari een bestelling gedaan maar hij is niet aan gekomen! dus nu ben ik pissig
        beetje raar toch, ze kunnen nog tot vanavond 9 uur langskomen hoor!

Comment

Ik kan de quote die djdave heeft gemaakt niet terugvinden, maar toch een reactie.

Het ligt er maar aan hoe laat je de bestelling hebt geplaatst en of hij op tijd kon worden uitgeleverd. Hiernaast is het ook van belang om te zien of het artikel op voorraad is of niet. Is het artikel niet op voorraad, kan het niet direct worden uitgeleverd ook. Verder is het wel heel erg snel om boos te worden dat de bestelling niet geleverd is. Zoals djdave al aangeeft, TNT kan nog tot vanavond langskomen met je pakket.

Heb je al een verzendbevestiging gekregen?

Comment

Komt bij mij ook wel is voor hoor levering 1 dag vertraagt bij tnt. Nou en ,kan me daar verder niet druk om maken hoor. Al die drukte om niks. gr henk

Comment

Originally posted by starstudios;
              Nouu.. Ik Zit hier met een klacht Van bax-Shop Ik had Dinsdag 26 Januari een bestelling gedaan maar hij is niet aan gekomen! dus nu ben ik pissig
              dit ligt niet aan BAx maar aan TNT, maar deze discussie hebben we hier al eens gevoerd volgens mij.....

Comment

Ik vind zowieso raar als je Dinsdag 26 Januari besteld ,De volgende dag om 12 uur smiddags woensdag de 27 januarie al neerzet dat je pissig bent. Terwijl de dag nog lang niet om is. Mischien bedoel je 26 januarie vorig jaar,ja dan zou ik ook pissig zijn mvg henk
                Last edited by henk; Wednesday-27-01-2010, 15:01.

Comment

Originally posted by marc View Post
                  dit ligt niet aan BAx maar aan TNT, maar deze discussie hebben we hier al eens gevoerd volgens mij.....
                  Maar in dit geval kan TNT er (nog) niks aan doen. Voorzover ik weet zitten er op de bezorgbusjes nog geen straaljagermotoren.

Comment

nou ja....ik heb vandaag iets besteld, gisteren de HELE DAG op zitten wachten.....denk dat ik ff boos naar bol.com ga bellen......

Comment

hahahahaa ik zou ze opbellen idd .

Comment

Originally posted by Rick View Post
                        Maar in dit geval kan TNT er (nog) niks aan doen. Voorzover ik weet zitten er op de bezorgbusjes nog geen straaljagermotoren.
                        als ik die dude die hier altijd komt zie rijden twijfel ik soms wel eens aan.....

Comment

Nou, wij hadden een chauffeur, en die was aso.. Heel hard rijden, pakjes op een ander adres weg geven (was bij mij, moest bij zeggelaan 110, kwam het bij veldbies 30. Maar gelukkig is die ontslagen, en hebben we een veel betere chauffeur terug. Maar bij tnt is het erg druk kwa pakketten, heb ik vandaag gezien. Maar je moet soms wel gedult hebben, dat geef ik toe.

Comment

Tja, als ik die pakjes zou moeten weg brengen zou ik het ook zo snel mogelijk willen doen. 55 cent per pakje dat je bezorgd is niet echt veel.

Anyway, ik heb 10 minuten geleden iets besteld, en ik heb hem nog niet:eek:!

Comment

Originally posted by Rick View Post
                              Ik kan de quote die djdave heeft gemaakt niet terugvinden, maar toch een reactie.
                              nee dit komt omdat hij dit op een ander forum had geplaatst, vandaar.
                              Verder vond ik het raar dat hij op dat moment al begon te klagen hoewel ze het pakketje de hele middag/avond nog langs zouden kunnen brengen.

Heb je hem inmiddels?

Comment

Berichten over TNT vanuit het 'opmerkingen over de webshop'-topic naar hier meegenomen.

Comment

Working...
                                X