Nou Op dit moment ben ik niet Tevree!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
verkeerd bij tnt
Collapse
X
-
Ik kan de quote die djdave heeft gemaakt niet terugvinden, maar toch een reactie.
Het ligt er maar aan hoe laat je de bestelling hebt geplaatst en of hij op tijd kon worden uitgeleverd. Hiernaast is het ook van belang om te zien of het artikel op voorraad is of niet. Is het artikel niet op voorraad, kan het niet direct worden uitgeleverd ook. Verder is het wel heel erg snel om boos te worden dat de bestelling niet geleverd is. Zoals djdave al aangeeft, TNT kan nog tot vanavond langskomen met je pakket.
Heb je al een verzendbevestiging gekregen?
Comment
-
Originally posted by starstudios;Nouu.. Ik Zit hier met een klacht Van bax-Shop Ik had Dinsdag 26 Januari een bestelling gedaan maar hij is niet aan gekomen! dus nu ben ik pissig
Comment
-
Ik vind zowieso raar als je Dinsdag 26 Januari besteld ,De volgende dag om 12 uur smiddags woensdag de 27 januarie al neerzet dat je pissig bent. Terwijl de dag nog lang niet om is. Mischien bedoel je 26 januarie vorig jaar,ja dan zou ik ook pissig zijn mvg henkLast edited by henk; Wednesday-27-01-2010, 15:01.
Comment
-
-
Nou, wij hadden een chauffeur, en die was aso.. Heel hard rijden, pakjes op een ander adres weg geven (was bij mij, moest bij zeggelaan 110, kwam het bij veldbies 30. Maar gelukkig is die ontslagen, en hebben we een veel betere chauffeur terug. Maar bij tnt is het erg druk kwa pakketten, heb ik vandaag gezien. Maar je moet soms wel gedult hebben, dat geef ik toe.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostIk kan de quote die djdave heeft gemaakt niet terugvinden, maar toch een reactie.
Verder vond ik het raar dat hij op dat moment al begon te klagen hoewel ze het pakketje de hele middag/avond nog langs zouden kunnen brengen.
Heb je hem inmiddels?
Comment
Comment