Beste heren en dames,
Even een reactie van deze kant van Nederland. Het is nooit fijn om te horen dat iemand ontevreden is. Ik heb ook zodra ik dit bericht las geprobeerd om de desbetreffende zending op te zoeken, echter kon ik helaas niemand vinden op de naamding Starstudios. Dat is jammer, want ik had graag concrete informatie gehad over de status van deze zending.
TNT levert tussen 9 uur 's ochtends en 9 uur 's avonds uit. Als je pakket op 26 januari voor 8 uur inderdaad hebt besteld en wij hebben de betaling ontvangen, is deze in ieder geval bij ons verzonden.
Echter om mijn collega Matthijs te citeren:
Dit standpunt is bij ons nog altijd niet veranderd. Als je je pakket nog niet hebt mogen ontvangen wil ik je vragen om morgen contact op te nemen met de helpdesk. Dit kan telefonisch op (0113) 212703 van 9 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds. Je kan ook mailen naar helpdesk [at] bax-shop.nl .
Wij zullen - als je pakket niet aankomt zoals het hoort - dit altijd oplossen. Ik hoop alleen altijd dat dit niet nodig hoeft te zijn en dat alles naar behoren aankomt!
[edit] Ik heb zojuist de juiste gegevens erbij gezocht. Ik zal verdere informatie naar je opsturen in een privebericht!
Even een reactie van deze kant van Nederland. Het is nooit fijn om te horen dat iemand ontevreden is. Ik heb ook zodra ik dit bericht las geprobeerd om de desbetreffende zending op te zoeken, echter kon ik helaas niemand vinden op de naamding Starstudios. Dat is jammer, want ik had graag concrete informatie gehad over de status van deze zending.
TNT levert tussen 9 uur 's ochtends en 9 uur 's avonds uit. Als je pakket op 26 januari voor 8 uur inderdaad hebt besteld en wij hebben de betaling ontvangen, is deze in ieder geval bij ons verzonden.
Echter om mijn collega Matthijs te citeren:
Wat het geval is, is dat de klant altijd zaken doet met ons. Het is onze verantwoordelijkheid om alles bij de klant af te leveren, linksom of rechtsom. Ik snap heel goed dat een klant z’n klacht bij ons indient in plaats van bij TNT, omdat hij ook daadwerkelijk zaken doet of heeft gedaan met ons en niet met de vervoerder. De vervoerder is namelijk een middel dat Bax-shop.nl aanwendt om de bestelling compleet te maken en af te ronden.
Wij zullen - als je pakket niet aankomt zoals het hoort - dit altijd oplossen. Ik hoop alleen altijd dat dit niet nodig hoeft te zijn en dat alles naar behoren aankomt!
[edit] Ik heb zojuist de juiste gegevens erbij gezocht. Ik zal verdere informatie naar je opsturen in een privebericht!
Comment