Announcement

Collapse
No announcement yet.

verkeerd bij tnt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Beste heren en dames,

Even een reactie van deze kant van Nederland. Het is nooit fijn om te horen dat iemand ontevreden is. Ik heb ook zodra ik dit bericht las geprobeerd om de desbetreffende zending op te zoeken, echter kon ik helaas niemand vinden op de naamding Starstudios. Dat is jammer, want ik had graag concrete informatie gehad over de status van deze zending.

TNT levert tussen 9 uur 's ochtends en 9 uur 's avonds uit. Als je pakket op 26 januari voor 8 uur inderdaad hebt besteld en wij hebben de betaling ontvangen, is deze in ieder geval bij ons verzonden.

Echter om mijn collega Matthijs te citeren:
    Wat het geval is, is dat de klant altijd zaken doet met ons. Het is onze verantwoordelijkheid om alles bij de klant af te leveren, linksom of rechtsom. Ik snap heel goed dat een klant z’n klacht bij ons indient in plaats van bij TNT, omdat hij ook daadwerkelijk zaken doet of heeft gedaan met ons en niet met de vervoerder. De vervoerder is namelijk een middel dat Bax-shop.nl aanwendt om de bestelling compleet te maken en af te ronden.
    Dit standpunt is bij ons nog altijd niet veranderd. Als je je pakket nog niet hebt mogen ontvangen wil ik je vragen om morgen contact op te nemen met de helpdesk. Dit kan telefonisch op (0113) 212703 van 9 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds. Je kan ook mailen naar helpdesk [at] bax-shop.nl .

Wij zullen - als je pakket niet aankomt zoals het hoort - dit altijd oplossen. Ik hoop alleen altijd dat dit niet nodig hoeft te zijn en dat alles naar behoren aankomt!

[edit] Ik heb zojuist de juiste gegevens erbij gezocht. Ik zal verdere informatie naar je opsturen in een privebericht!
    Last edited by Patrick Godschalk; Wednesday-27-01-2010, 23:21.

Comment

Starstudios vroeg als ik dit even voor hem wou posten;

Zijn bestelling is nu nog steeds niet aangekomen, en hij wacht al 3 dagen, aldus Starstudios.

Comment

Ik ben geïnformeerd dat er iets niet volledig goed is gegaan met de bestelling. Het beste is om even direct contact op te nemen met Bax via e-mail of PM als je vragen hebt over de bestelling, ik heb tevens vernomen dat er in ieder geval aan gewerkt wordt om het op te lossen!

Overigens is het beter als starstudios zelf zijn reacties voortaan plaatst in plaats van anderen, aangezien hij beschikt over een account. Dan weten we in ieder geval zeker wie wat heeft gezegd en is dit ook makkelijker terug te vinden indien nodig.

Comment

Hij heeft contact gehad met Bax, en hij zou morgen aankomen.

Comment

Weet niet of dit de goede locatie is om dit te posten maar ja.

Ik kreeg net om 13.52 een mail dat me bestelling was verzonden. Ik kreeg hier een Track en trace code bij. Nu kreeg ik een half uur later hetzelfde mailtje alleen met een andere Track en trace code... Wat is er aan de hand? :

Comment

Heb je bericht even mee naar hier genomen. ;)

De kans is groot dat je iets groots of iets met grote aantallen besteld hebt waardoor het niet in één pakket past. Dan wordt je bestelling in twee pakketjes verzonden en heb je dus ook twee codes. :)

Comment

Haha oke danku, 2 monitoren zijn het.

Comment

Ik heb tent 3 mailtje gehad dat me bestelling was verzonden. Met verschillende track & trace code's. Ik heb twee statieven en twee speakers bestelt alleen kreeg ik vanmiddag ook een mailtje dat de speakers nog niet binnen waren. Worden twee statieven in 3 paketen verpakt?:S

Comment

PM me even je gegevens, dan kijk ik morgen even voor je.

Comment

Working...
                    X