Announcement

Collapse
No announcement yet.

DMX Filter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DMX Filter

Hallo Bax-Shop,

Is het misschien handig om bij alle lijsten met licht effecten.
    Een filter van DMX te plaatsen naast de filters van : Sorteer op, Merk, Prijsklasse.
    Dat je alle lampen kan filteren op dmx. Want ik zoek namelijk dmx lampen.
    En het is er onhandig als ik alle lampen moet bekijken of ze met dmx aan te sturen zijn.
    Misschien een nieuwe filter met : Aangestuurt met : DMX, Geluid, Alles.
    Bijvoorbeeld.

Dat zou er handig zijn en misschien wel voor meer mensen.

Calvintjuh11.

Dit zal naar alle waarschijnlijkheid één van de nieuwe features zijn in de nieuwe shopengine, samen met andere nieuwe selectiemogelijkheden.

Comment

Originally posted by Patrick View Post
      samen met andere nieuwe selectiemogelijkheden.
      Welke andere nog meer? Ik meen mij het ergens gelezen te hebben, een lange tijd geleden

Even voor de TS, meestal als ik voor DMX lampen zoek dan kijk ik gewoon naar de afbeelding, de prijs en de tekst,

Gewoon een intresse vraag: Jij zoekt dus alleen op DMX lampen? Heb je dan geen enkele andere voorkeur daarin? (Wat ook helpt is trouwens gewoon DMX invullen bij de zoekfunctie, kan je ook gelijk op merk zoeken)

Comment

Dat kan (en ga) ik je niet vertellen, ik weet er ook het fijne niet van. Dat zou je aan Edwin moeten vragen, helaas is deze momenteel op vakantie en ik weet niet hoevaak hij op het forum kijkt buiten werktijd.

Comment

werd dit niet al in een ander topic besproken?
          En volgens mij werd dit erin gezet in de volgende webshop "update"

Comment

Originally posted by Patrick View Post
            Dat zou je aan Edwin moeten vragen, helaas is deze momenteel op vakantie en ik weet niet hoevaak hij op het forum kijkt buiten werktijd.
            Ja wel regelmatig, ik zat alleen met een verbouwing en verhuizing, dus dan heb je weinig internet bij de hand.

Maar om even terug te komen op de vraag, ja er komen uitgebreidde selectie en filter mogelijkheden in de nieuwe webshop.
            Alles wordt erg uitgebreidt, dus we zijn er nog wel even mee bezig voordat alles online komt te staan.

Comment

Working...
            X