Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voor 22.00 besteld morgen al in huis!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voor 22.00 besteld morgen al in huis!

Ik heb gister om 14.04 2 Usb sticks besteld. Alles ging goed heb een email ontvangen dat jullie de betaling hebben binnengekregen.
    Echter heb ik verder geen email gekregen of het verzonden is, ik heb ook niks binnen gekregen?

Er staat nog steeds dat ze op voorraad zijn en dat als je ze voor 22.00 besteld morgen in huis hebt.

Tis niet aan mij, maar volgens mij moet je bij de helpdesk zijn.
    Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ's, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

En niet op het forum. :) Maar wie weet kan Rick er iets over zeggen....

Comment

Inderdaad ja bedankt!

Comment

Heb vorige week een bestelling gedaan hij was 1 dag te laat geleverd nu lijkt dit opnieuw te gebeuren bij een ander bestelling.
        Twee keer dezelfde fouten maken bij een klant achterelkaar ! producten zijn/waren op voorraad Ook is de bestelling van vorige week nog in behandeling terwijl ik het ontvangen heb
        Via email kreeg ik een automatisch bericht dat mijn bestelling verzonden is Ik ben aan het twijfelen of het wel vandaag nog aankomt..
        Bij overzicht bestellingen staan er wagens op producten als ik er op click gaat gewoon naar de bestelling

Comment

Originally posted by HLX View Post
          Heb vorige week een bestelling gedaan hij was 1 dag te laat geleverd nu lijkt dit opnieuw te gebeuren bij een ander bestelling.
          Twee keer dezelfde fouten maken bij een klant achterelkaar ! producten zijn/waren op voorraad Ook is de bestelling van vorige week nog in behandeling terwijl ik het ontvangen heb
          Via email kreeg ik een automatisch bericht dat mijn bestelling verzonden is Ik ben aan het twijfelen of het wel vandaag nog aankomt..
          Bij overzicht bestellingen staan er wagens op producten als ik er op click gaat gewoon naar de bestelling
          Het is heel vervelend dat je bestelling later aankomt dan gepland en aangekondigd. Ik ben hier even ingedoken om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Je vorige bestelling is geplaatst om 21.57 uur maar pas na 22.00 in het systeem terecht gekomen. Hierdoor is je bestelling helaas een dag later in behandeling genomen.

De bestelling van deze week is op 4 mei geplaatst en deze had gisteren in levering moeten gaan. Ik heb het magazijn om opheldering gevraagd en het blijkt dat er twee pallets voor Bpost niet meegegaan zijn. Hierdoor gaat je bestelling een dag later in levering dan de bedoeling is. We onderzoeken nog hoe dit exact heeft kunnen gebeuren.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Comment

Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
            Het is heel vervelend dat je bestelling later aankomt dan gepland en aangekondigd. Ik ben hier even ingedoken om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Je vorige bestelling is geplaatst om 21.57 uur maar pas na 22.00 in het systeem terecht gekomen. Hierdoor is je bestelling helaas een dag later in behandeling genomen.

De bestelling van deze week is op 4 mei geplaatst en deze had gisteren in levering moeten gaan. Ik heb het magazijn om opheldering gevraagd en het blijkt dat er twee pallets voor Bpost niet meegegaan zijn. Hierdoor gaat je bestelling een dag later in levering dan de bedoeling is. We onderzoeken nog hoe dit exact heeft kunnen gebeuren.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.
            Dus mijn bestelling word vandaag wel geleverd?

Met vriendelijke groeten

Comment

Word vandaag ook niet geleverd Heel jammer hoe bax service te werk gaat Voor 22:00 morgen in huis? dezelfde geld voor 14:00 uur besteld vandaag in huis. Ik heb hier nog een dag te zitten wachten voor een product die op voorraad is
              Vandaag werd er zeker en alvast geleverd aan mensen waarom mij niet? je weet toch dat ik gisteren niks ontvangen heb..

Kun je me vertellen wat de reden zijn dat deze 2 pallets niet meegegaan zijn?

EDIT : Zonet email gekregen 5 mei feestdag dat snap ik wel maar waarom had ik de keuze om op feestdag te laten bezorgen en nog vreemder waarom is er dan vandaag niet geleverd er is toch geen feestdag vandaag?
              Last edited by HLX; Wednesday-06-05-2015, 17:07.

Comment

Dit is erg vervelend en ik snap de verbazing en teleurstelling voor je als klant zijnde. Het pakket lijkt ergens vast te zitten en om je niet nog langer te laten wachten heb ik net een nieuwe zending aangemaakt. De rembourskosten van €9.95 heb ik van de rekening geschrapt als kleine compensatie van het ongemak.

Wij gaan intern nog onderzoeken wat de oorzaak hiervan is, maar daar hoef je als klant natuurlijk niet op te wachten.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Comment

Oke ik neem aan dat vandaag wel aankomt maar de status van de bestelling werkt niet
                  Het staat altijd op in behandeling nog iets te vermelden is dat track n trace niet werkt.
                  als ik click op een wagen gaat het gewoon naar de Factuur van de bestelling en niet naar de track n trace.. ik heb dus geen idee wanneer aankomt of wat er gebeurt
                  dus misschien wil je deze ook oplossen nogmaals sorry voor het storen en danku voor de compensatie

Met vriendelijke groeten
                  Last edited by HLX; Thursday-07-05-2015, 10:47.

Comment

De eerste bestelling is vandaag aangekomen ben nog altijd niet tevreden ten eerste het rosin is stuk geleverd.. de viool maakt geen geluid zonder te harsen
                    dus ik moet ergens anders bestellen maar het is laat nu
                    ... dus nog een extra dagje te wachten
                    ten tweede Er komt nog een tweede bestelling morgen of andere dag pas aan... Heel veel Frustratie EN bovendien ook nog Track N Trace werkt niet, ook status van bestelling altijd in behandeling !!! ..

Bpost heeft ook geen excuus aangeboden voor hun late levering?

En ik heb gekeken naar de verstuur datum dit staat er op
                    Dat klopt gewoon niet

Last edited by HLX; Thursday-07-05-2015, 20:20.

Comment

Working...
                    X