Mijn eerste post op dit forum is jammer genoeg niet zo heel positief. In het verleden goede ervaringen gehad met bax-shop, maar moet toch via dit kanaal mijn onvrede betuigen.
Het verhaal
In mei dit jaar heb ik mijn m-audio interface naar Bax-shop toegestuurd met het idee om deze te laten repareren. Op de website stond dat dit kon binnen de garantie van 3 jaar. Dit bleek door uiteindelijk niet te kloppen, omdat mijn product voor een bepaalde datum gekocht was waardoor deze regel niet ophield. Waarna ik vroeg om een prijsopgave hoeveel de reparatiekosten dan zouden zijn. Hierop heb ik nooit meer antwoord gekregen. Zelf na het sturen van 2 volgende mails en na het invullen van een algemeen contact formulier op de website waarbij ik mijn rma nummer vermeldde en het probleem van mijn vermiste interface.
De afgelopen 3-4 weken heb ik jullie maliefst 8 keer moeten bellen met Bax-Shop. Waarbij de eerste 4 keer ik het antwoord kreeg dat men nog niet wist wat er met mijn m-audio gebeurd was en ik beloofd terug gebelt zou worden. Dit gebeurde nooit. Bij de vijfde keer, ongeveer 2 weken geleden kreeg ik te horen dat mijn interface vernietigt was. Ten eerste ben ik hier nooit via mail of telefoon door 1 van de medewerkers van Baxshop hierover geïnformeerd, ten tweede heb ik dus nooit de kans gekregen om mijn interface zelf of op een andere manier nog te kunnen repareren. Na de 5de keer bellen werd mij beloofd dat ik door de afdeling retour teruggebeld zou worden om een korting of alternatief aangeboden te kunnen krijgen. Dit is nooit gebeurd waarna ik bij poging 8 gelukkig voor het eerst een aanbieding heb gehad van ongeveer 30-50 euro korting op een nieuwe interface naar keuze.
Ik ben ervan bewust dat mijn m-audio interface niet meer gloednieuw is en deze niet meer het volledige bedrag kan kosten als deze destijds gekost heeft. Maar zet daar tegenover de behandeling die ik als klant heb ontvangen de afgelopen 3-4 maanden. En de tijd waarbij ik geen gebruik heb van kunnen maken van mijn interface voor optredens en repetities met mijn band. Daarnaast het opnemen van nieuw materiaal vind ik het op zijn plaats dat ik beter gecompenseerd zou mogen worden door Bax. Vooral omdat er zonder afspraak mijn eigendom is vernietigt. En ik zelf nu al een aantal uren bezig ben geweest om met Bax-Shop te bellen/mailen. Ik bestel graag bij Bax-Shop en zou dit ook graag in de toekomst willen doen, maar deze situatie heeft mij doen inzien dat ik het klantcijfer van een 9,7 wel in perspectief moet zien.
--------------
Deze mail heb ik alweer 2 dagen geleden naar een medewerker van Bax gestuurd. En wederom heb ik weer geen antwoord ontvangen op mijn mail of ben ik door hen teruggebeld. Word het weer tijd om voor de 9de keer te bellen? Wat vinden jullie?
Het verhaal
In mei dit jaar heb ik mijn m-audio interface naar Bax-shop toegestuurd met het idee om deze te laten repareren. Op de website stond dat dit kon binnen de garantie van 3 jaar. Dit bleek door uiteindelijk niet te kloppen, omdat mijn product voor een bepaalde datum gekocht was waardoor deze regel niet ophield. Waarna ik vroeg om een prijsopgave hoeveel de reparatiekosten dan zouden zijn. Hierop heb ik nooit meer antwoord gekregen. Zelf na het sturen van 2 volgende mails en na het invullen van een algemeen contact formulier op de website waarbij ik mijn rma nummer vermeldde en het probleem van mijn vermiste interface.
De afgelopen 3-4 weken heb ik jullie maliefst 8 keer moeten bellen met Bax-Shop. Waarbij de eerste 4 keer ik het antwoord kreeg dat men nog niet wist wat er met mijn m-audio gebeurd was en ik beloofd terug gebelt zou worden. Dit gebeurde nooit. Bij de vijfde keer, ongeveer 2 weken geleden kreeg ik te horen dat mijn interface vernietigt was. Ten eerste ben ik hier nooit via mail of telefoon door 1 van de medewerkers van Baxshop hierover geïnformeerd, ten tweede heb ik dus nooit de kans gekregen om mijn interface zelf of op een andere manier nog te kunnen repareren. Na de 5de keer bellen werd mij beloofd dat ik door de afdeling retour teruggebeld zou worden om een korting of alternatief aangeboden te kunnen krijgen. Dit is nooit gebeurd waarna ik bij poging 8 gelukkig voor het eerst een aanbieding heb gehad van ongeveer 30-50 euro korting op een nieuwe interface naar keuze.
Ik ben ervan bewust dat mijn m-audio interface niet meer gloednieuw is en deze niet meer het volledige bedrag kan kosten als deze destijds gekost heeft. Maar zet daar tegenover de behandeling die ik als klant heb ontvangen de afgelopen 3-4 maanden. En de tijd waarbij ik geen gebruik heb van kunnen maken van mijn interface voor optredens en repetities met mijn band. Daarnaast het opnemen van nieuw materiaal vind ik het op zijn plaats dat ik beter gecompenseerd zou mogen worden door Bax. Vooral omdat er zonder afspraak mijn eigendom is vernietigt. En ik zelf nu al een aantal uren bezig ben geweest om met Bax-Shop te bellen/mailen. Ik bestel graag bij Bax-Shop en zou dit ook graag in de toekomst willen doen, maar deze situatie heeft mij doen inzien dat ik het klantcijfer van een 9,7 wel in perspectief moet zien.
--------------
Deze mail heb ik alweer 2 dagen geleden naar een medewerker van Bax gestuurd. En wederom heb ik weer geen antwoord ontvangen op mijn mail of ben ik door hen teruggebeld. Word het weer tijd om voor de 9de keer te bellen? Wat vinden jullie?
Comment