Goedemorgen,
Er moet me toch wat van het hard. Ik ben benieuwd of jullie mijn ervaringen delen en hoe ik tot oplossingen kan komen.
Ongeveer 1 jaar geleden heb ik mijn eerste speakers bij Bax-shop gekocht. Dit waren 2 Devine speakers voor ong. 400 euro. Daarna is het snel gegaan. Al snel werden de Devine speakers ingeruild voor 2x EV ZLX-12P speakers in combinatie met 2x Devine SUB-118A. Een leuke set. Tot ongeveer 3 maanden geleden.
Na het optuigen van de set bleek dat 1 EV ZLX-12P speaker het niet meer deed. Bax-shop gebeld, ik moest hem in een doos doen en retourneren . De speaker zou dan gemaakt worden. Ik heb nog even gebeld om te controleren wat de termijn was dat ik de speaker terug zou krijgen. Dat zou niet langer als ong. 3-4 weken mogen duren. Enfin, we hebben zelfs nog een leenspeaker gehad uit de B-stock.
Na 4 weken nog niets. Geen bericht, helemaal niks. Toch maar even gebeld. Het was druk, ze konden het niet aan. Prima, maar geef dat dan aan. Het zou nog ongeveer 1 weekje duren. Uiteindelijk heeft het om en nabij de 2 maanden gekost voordat we de speaker gerepareerd terug hadden ontvangen. Daar ben ik absoluut niet blij mee geweest. De leenspeaker was een mooi gebaar, maar dit was geen juiste vervanger en hebben daardoor 3x iets moeten huren.
Goed, natuurlijk hartstikke blij dat alles weer correct werkt. Afgelopen zaterdag zet ik de set op. Alles aangesloten, soundcheck doen. En ja hoor; de Devine SUB begeeft het. Krijgt geen prik meer. Andere voedingskabels geprobeerd, andere stroomaansluitingen, direct op het stroom. Helemaal niets. Nu moet deze dus ook weer retour, met het risico dat ook deze ruim 2 maanden weg is. Nu weegt dat ding ook nog is 35 KG, moet ik een geschikte doos ervoor vinden en is het veel gedoe.
Als ik dan weleens om me heen vraag hoe het gaat met garanties wordt het elders vele malen sneller afgewikkeld en heb je de speakers sneller terug (veel sneller). Ik heb sterk het idee dat Bax-shop er goed is in producten verkopen. Bestellen en de volgende dag in huis, een grootte voorraad, de showroom is prachtig en ze nemen de tijd voor je. Maar wanneer er eenmaal verkocht is ben je totaal niet spannend meer. Ik vind het een verschrikkelijke gang van zaken. Op mails wordt niet gereageerd, afspraken worden niet nagekomen. Toch jammer als je al zeker voor € 4.000,00 hebt gekocht bij Bax-shop.
Ik ben benieuwd of hier nog meer mensen slechte ervaringen mee hebben.
Er moet me toch wat van het hard. Ik ben benieuwd of jullie mijn ervaringen delen en hoe ik tot oplossingen kan komen.
Ongeveer 1 jaar geleden heb ik mijn eerste speakers bij Bax-shop gekocht. Dit waren 2 Devine speakers voor ong. 400 euro. Daarna is het snel gegaan. Al snel werden de Devine speakers ingeruild voor 2x EV ZLX-12P speakers in combinatie met 2x Devine SUB-118A. Een leuke set. Tot ongeveer 3 maanden geleden.
Na het optuigen van de set bleek dat 1 EV ZLX-12P speaker het niet meer deed. Bax-shop gebeld, ik moest hem in een doos doen en retourneren . De speaker zou dan gemaakt worden. Ik heb nog even gebeld om te controleren wat de termijn was dat ik de speaker terug zou krijgen. Dat zou niet langer als ong. 3-4 weken mogen duren. Enfin, we hebben zelfs nog een leenspeaker gehad uit de B-stock.
Na 4 weken nog niets. Geen bericht, helemaal niks. Toch maar even gebeld. Het was druk, ze konden het niet aan. Prima, maar geef dat dan aan. Het zou nog ongeveer 1 weekje duren. Uiteindelijk heeft het om en nabij de 2 maanden gekost voordat we de speaker gerepareerd terug hadden ontvangen. Daar ben ik absoluut niet blij mee geweest. De leenspeaker was een mooi gebaar, maar dit was geen juiste vervanger en hebben daardoor 3x iets moeten huren.
Goed, natuurlijk hartstikke blij dat alles weer correct werkt. Afgelopen zaterdag zet ik de set op. Alles aangesloten, soundcheck doen. En ja hoor; de Devine SUB begeeft het. Krijgt geen prik meer. Andere voedingskabels geprobeerd, andere stroomaansluitingen, direct op het stroom. Helemaal niets. Nu moet deze dus ook weer retour, met het risico dat ook deze ruim 2 maanden weg is. Nu weegt dat ding ook nog is 35 KG, moet ik een geschikte doos ervoor vinden en is het veel gedoe.
Als ik dan weleens om me heen vraag hoe het gaat met garanties wordt het elders vele malen sneller afgewikkeld en heb je de speakers sneller terug (veel sneller). Ik heb sterk het idee dat Bax-shop er goed is in producten verkopen. Bestellen en de volgende dag in huis, een grootte voorraad, de showroom is prachtig en ze nemen de tijd voor je. Maar wanneer er eenmaal verkocht is ben je totaal niet spannend meer. Ik vind het een verschrikkelijke gang van zaken. Op mails wordt niet gereageerd, afspraken worden niet nagekomen. Toch jammer als je al zeker voor € 4.000,00 hebt gekocht bij Bax-shop.
Ik ben benieuwd of hier nog meer mensen slechte ervaringen mee hebben.
Comment