Announcement

Collapse
No announcement yet.

helpdesk, kabel op maat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• helpdesk, kabel op maat

Na verschillende formulieren ingevuld te hebben voor een offerte van een kabel op maat,
    na 1 week geen reactie van Baxshop.
    Er staat duidelijk : Na het invullen van het formulier neemt onze helpdesk binnen een dag contact met u op om de bestelling te voltooien en vervolgens wordt de kabel gemaakt. Heel eenvoudig!

Was het maar zo eenvoudig, van de 220 medewerkers van baxshop is er geen enkele die mij een offerte kan geven. Zelfs niet na 3-4 mails over anderhalf week verspreid.

Blijkbaar willen ze me geen kabel op maat verkopen.

Zeer triest dit!!

Originally posted by chabrang View Post
    Na verschillende formulieren ingevuld te hebben voor een offerte van een kabel op maat,
    na 1 week geen reactie van Baxshop.
    Er staat duidelijk : Na het invullen van het formulier neemt onze helpdesk binnen een dag contact met u op om de bestelling te voltooien en vervolgens wordt de kabel gemaakt. Heel eenvoudig!

Was het maar zo eenvoudig, van de 220 medewerkers van baxshop is er geen enkele die mij een offerte kan geven. Zelfs niet na 3-4 mails over anderhalf week verspreid.

Blijkbaar willen ze me geen kabel op maat verkopen.

Zeer triest dit!!
    Als klachtenpot of helpdesk is dit forum niet zo geschikt, heb je ze al gebeld?
    Dat doe ik tenminste altijd, krijg je gelijk antwoord.

Comment

Het gaat over de webshop en de diensten die baxshop verleend. Er zijn misschien meer mensen die dit probleem hebben, daarom zet ik het in het forum.
      Of om mensen te waarschuwen over de diensten. Waarom zou ik bellen? Op de website staat een speciaal formulier waar je al je gegevens incl je telnr moet invullen. Dat is 4x verstuurd geweest.
      Misschien krijg ik hier reactie van 1 van de 220 mensen die dag en nacht voor u klaarstaan van Baxshop.

Comment

Erg vervelend om te horen dat een antwoord zo lang op zich heeft moeten laten wachten en dit is absoluut niet de bedoeling. Het betreffende formulier kan ik niet meer terugvinden in onze mail, dus het zou kunnen dat de mails van het formulier in een verkeerde cue terecht gekomen zijn. Ik zal dit laten onderzoeken door onze afdeling development.

Ik zie dat je ook al een klacht naar onze helpdesk gestuurd hebt en dat het via de reguliere mail wel is opgepakt.

In ieder geval mijn excuses voor het ongemak.

Comment

Ronald, kun je dan ook eens uitzoeken wat er met mijn mailtjes over een HK Audio speaker gebeurt is? Ik wacht al sinds 13 september op antwoord namelijk, en op mijn mailtje van 22 september (hoe het ermee stond) heb ik nog altijd geen reactie gehad.

Het is inmiddels niet meer nodig overigens, ik heb de speaker al ergens anders besteld, maar het gaat om het idee natuurlijk.

Comment

Working...
          X