Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bestelling tracken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bestelling tracken

Hey,

Ik bestelde iets op de site, maar als gast... Ik heb nu wel een account, maar mijn bestelling is dus niet hiermee geplaatst. Kan ik alsnog ergens mijn bestelling tracken? Als ik op mijn order klik in de mail krijg ik gewoon de boodschap dat ik moet inloggen om te kunnen volgen, en als ik dan inlog op het account dat ik heb, dan staat deze bestelling er uiteraard niet tussen.
    Ik zond al naar de helpdesk, maar geen antwoord. (voorstel: stuur een mail naar mensen als hun helpdesk bericht goed toegekomen is)

Omdat kerst er toch aankomt zou ik het graag kunnen tracken om te weten of het hier tijdig is.

Vriendelijke groet,
    Jelle

Hoi Jelle,

Wat raar eigenlijk, dat je geen mail terug hebt. Meestal antwoorden ze van Bax wel (wanneer heb je de mail gestuurd?).
    Als het echt te lang duurt kan je natuurlijk even bellen.

Maar heb je geen mail ontvangen met je track en trace? Voor zover ik mij kan herinneren krijg ik er altijd track en trace bij (of is dat afgelopen maand veranderd?).

Ik denk echter dat je het beste even contact kan opnemen met de helpdesk, ik denk namelijk dat ze je hier verder kunnen helpen dan wij.

Vriendelijke groet,

Speaker

Comment

Speaker,

Helaas kan ik niet bellen, ik zit momenteel erg ver weg. Ik kreeg een mail met orderbevestiging, een mail met betalingsbevestiging en een mail met factuur. In al deze staan wel een ordernummer, maar niets om te tracken. Op het ordernummer klikken stuurt mij naar de site die dan zegt dat ik moet inloggen, maar zoals vermeld bestelde ik als gast.

Vriendelijke groet,

Jelle

Comment

Hoi Jelle

Ik ben even opzoek gegaan naar je mail en deze is op zaterdagmiddag binnengekomen. Door de drukte met Kerst hebben sommige antwoorden wat langer op zich moeten laten wachten, waarvoor excuses. Overigens krijgt iedereen die een mail stuurt naar onze helpdesk een auto reply ter bevestiging van de ontvangst. Wellicht is de mail in de spamfolder beland.

Vanmorgen heeft mijn collega Kevin de mail in behandeling genomen zie ik. Het bestelde artikel was ten tijde van de bestelling helaas niet voorradig. Op onze website werd bij het artikel een levertijd vermeld van ongeveer 4 werkdagen. Omdat we deze week maar 3 werkdagen hebben vrees ik dat het nog wel een weekje duurt voordat je bestelling in huis is.

De trackingcode ontvang je automatisch wanneer de bestelling verzonden is.

Comment

Ronald,

Uitermate bedankt!

Vriendelijke groet,

Jelle

Comment

Working...
          X