Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over Flexsys F12

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje over Flexsys F12

Even een vraagje.
    Ik heb op het moment bij mijn eigen leverancier een setje toppen besteld. (dB tech, flexsys F12) Hierop ben ik al 5 weken aan het wachten.. Heeft een van de Bax-mederwerkers (of forum-bezoekrs) een idee hoelang de levertijd op deze speakers bedraagt.
    Mijn eigen leverancier heeft het naar eigen zeggen te druk om hier voor mij achteraan te gaan. Dus vandaar de vraag of iemand het toevallig weet..

Alvast bedankt,

Jasper

Euhwm. Ik denk dat je dan toch bij de verkeerde besteld hebt. Als ze dat al niet even willen checken voor hetgeen je voor die luidsprekers hebt neergelegd...

Ik kan het overigens niet checken.

Comment

De Flexsys F12 is bij Bax op voorraad bij de leverancier voor zover dit in het systeem staat, de levertijd zou dus 2-5 werkdagen moeten bedragen.

Let wel dat dit de levertijd van Bax is, en niet van jouw leverancier. Jouw leverancier kan elders inkopen waardoor de levertijd iets langer is! Misschien een mogelijkheid om de order bij je huidige leverancier te annuleren als dit mogelijk is, en bij Bax te bestellen? Om de leverheid zeker te krijgen kun je natuurlijk ook altijd mailen naar helpdesk [at] bax-shop [punt] nl of bellen naar (0113) 212703!

Comment

Sorry, maar WTF is dat voor leverancier die voor zijn klant geen levertijd wilt opvragen?

Grrr, waarom besteld niet iedereen gewoon bij Bax-shop? :(

Comment

Ik bestel via mijn baas bij deze persoon. Daardoor krijg ik natuurlijk wel wat korting. En bovendien kan ik op deze manier een behoorlijk goede garantie krijgen.
          Want mocht ik op een feest aankomen en een speaker blijkt het niet te doen, krijg ik binnen no-time een ander setje wat net zo goed/beter is.
          Maar ik denk er wel over na om de boel te annuleren, want bij mijn mixer was het 't zelfde verhaaltje..

Comment

Ook bij Bax heb je 2 jaar lang recht op kosteloze reparatie. Daar komen ook nog gratis verzending en een lage prijs bij!

Zoals eerder aangegeven, en om terug te komen op de oorspronkelijke vraag: de levertijd volgens de shop is 2-5 werkdagen. Wat de levertijd bij de shop is waar je nu een bestelling hebt openstaan kan ik geen indicatie van geven. Wel vind ik het apart dat die levertijd zolang is, terwijl deze gewoon op voorraad zijn bij dB Technologies zelf.

Comment

Originally posted by Patrick View Post
              Ook bij Bax heb je 2 jaar lang recht op kosteloze reparatie. Daar komen ook nog gratis verzending en een lage prijs bij!
              Komen jullie 'm ook binnen een half uurtje ruilen? :D

Nee, ik zal eens doorgeven aan mijn leverancier dat ik ze dus binnen 5 werkdagen hier kan hebben als ik ze via internet bestel. Kijken wat zijn reactie dan is. ;)

Comment

Ik ben eens benieuwd naar zijn reactie.
                misschien holt ie vlug ff het magazijn in en komt hij terug met 2 dozen.

Comment

Originally posted by Patrick View Post
                  Let wel dat dit de levertijd van Bax is, en niet van jouw leverancier. Jouw leverancier kan elders inkopen waardoor de levertijd iets langer is! Misschien een mogelijkheid om de order bij je huidige leverancier te annuleren als dit mogelijk is, en bij Bax te bestellen? Om de leverheid zeker te krijgen kun je natuurlijk ook altijd mailen naar helpdesk [at] bax-shop [punt] nl of bellen naar (0113) 212703!
                  DB Technologies heeft toch maar één leverancier en dat is DB Technologies zelf? Hier zijn toch geen tussenpersonen bij?

Comment

dB Technologies, Monacore en RCF worden door één distributeur uitgeleverd in Nederland.

Comment

Ook enig idee hoe dat in belgie zit?
                      M'n leverancier heeft namelijk zijn showroom en opslag in belgie liggen..

Comment

Dreigen doet wonderen blijkbaar. Vandaag is het pakket verzonden, dus als alles goed is heb ik ze morgen binnen!

Nog bedankt voor de moeite!

Comment

Working...
                        X