Announcement

Collapse
No announcement yet.

Track n Trace / Virus error

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Track n Trace / Virus error

Hi

Waarom werkt track n trace niet? ik zie het karretje staan maar als ik erop click gaat het naar de factuur van de bestelling
    via de website van bpost werkt het ook niet

Ook na mijn bestelling heeft iCloud bax shop als virus error gedetecteerd die was in spam folder te zien

HELP

EDIT het karretje is nu weg iemand heeft het gewijzigd misschien? Hopelijk heb ik mijn bestelling vanavond
    Last edited by HLX; Wednesday-29-04-2015, 18:39.

Vreemd verhaal. Ik zie dat je bestelling verzonden is en vandaag geleverd is. Ik hoop dat hiermee de onduidelijkheid verholpen is.

Comment

het is geleverd maar er zit geen power supply bij? moet je dit apart bestellen? ik heb 2 keer gecheckt HELP

Dit is wat er in de doos zat midi kabel , Oxygen 88 , en piano stand?

Werkt dit keyboard alleen met de computer?
      Last edited by HLX; Thursday-30-04-2015, 12:38.

Comment

Je kan het keyboard dmv usb van stroom voorzien als je het met de computer wil verbinden. Voor standalone gebruik moet je een 9v adapter hebben.

Deze adapter wordt niet megeleverd en is loels verkrijgbaar.

(Bron: productpagina bax)

Comment

Omdat deze midi keyboard controller hoofdzakelijk met de computer gebruikt wordt zit er geen voeding bij. Wil je het keyboard met een ander apparaat laten communiceren dan een computer met USB poort, dan kan je een externe voeding gebruiken. Deze wordt niet meegeleverd. Je kan hiervoor een eenvoudige universele DC voeding van ca 500ma gebruiken, deze bijvoorbeeld:

Dit is een lichte, zuinige adapter van HQ. Universeel te gebruiken, dankzij de schakelende voeding (3-12V) en de zes meegeleverde opzetstukjes. De maximale stroomsterkte is 600 mA.

Comment

Sliders en knoppen werken niet Ik heb effe opgezocht en er staat dat DirectLink driver alleen werkt met logic pro x 32 bit?? Waarom is dit niet gemeld op de productpagina?

werkt wel in logic pro x maar Werkt niet met MainStage 3??
            Last edited by HLX; Friday-01-05-2015, 14:50.

Comment

Originally posted by HLX View Post
              Ik heb effe opgezocht en er staat dat DirectLink driver alleen werkt met logic pro x 32 bit??
              Is dat zo? http://www.m-audio.com/kb/article/1689

Comment

wat ik bedoelde is dat DirectLink Driver bij logic pro x alleen maar werkt op 32 bit dat is wat te zien was op internet..

Ok het werkt nu wel verkeerd gebruik..

Comment

Tja, zo zal elke DAW of software weer anders werken.....

Comment

Working...
                  X