Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Opvallend vind ik echter wel dat de Denon DN-HC4500 wel kilometers diep lijkt ;)..
Het echter apparaat is dacht ik wel 10tallen centimeters diep.. Maar niet zo diep als afgebeeld toch?
2 nbeat: Heel apart, schrijf je anders nog een keer in via de website. Heb je je niet toevallig uitgeschreven?
2 dave: Er is niks met de afbeelding gedaan, maar een afbeelding kan al heel snel een verkeerd beeld opleveren. De exacte diepte weet ik niet, maar dat zal nooit meer zijn dan 10 cm aangezien er verder geen hardeschijf in zit.
2 nbeat: Heel apart, schrijf je anders nog een keer in via de website. Heb je je niet toevallig uitgeschreven?
Nee, voor zover ik weet niet, maar misschien dat ik hem samen met de *****-lading aan spam verwijderd heb, ik ga daar meestal nogal snel doorheen, dus het zou best kunnen dat dat het rpobleem is.
Ik wacht het nog even af tot de volgende mailing, als ik die ook niet krijg, dan schrijf ik me opnieuw in.
Zouden jullie deze mailing nog een keer kunnen sturen ?
De mailing ziet er netjes uit met die prijzen zo groot erop gezet, springt er lekker uit!
Maar dat had ik die zaterdag ook al in de winkel gezegd :)
Dat van die Denon was mij nog niet eens opgevallen, ik vind het niet storen.
Zijn er van de laatste mailing verschillende versies verzonden?
Ik heb namelijk op mijn e-mail waar ik ook alle bestellingen mee doe een hele simpele witte nieuwsbrief ontvangen en op mijn MSN adres een mooie opgemaakte met allerlei kleuren en dergelijke. Als ik bovenaan de witte klik dat ik hem niet goed kan lezen krijg ik ook weer die witte in mijn browser geopend.
Ik moet zeggen dat ik die mooie opgemaakte leuker vindt als zo'n saaie witte maar dat is mijn mening natuurlijk.
Sorry voor de kleine kick maar dit is volgens mij het meest relevante topic voor zoiets.
Dit is nog niet eerder voorgekomen en ik ontvang mijn email met Microsoft office Outlook 2007. Ik zie nu wel dat de URL's verschillen van beide pagina's.
Waarschijnlijk heb je op elk e-mailadres een andere doelgroep staan, dat lijkt me het meest logische. Een 12-jarige die z'n eerste Hercules MP3 E2 heeft gekocht wil een andere inhoud en andere layout als een 36-jarige studioveteraan die net bij ons een dikke Powercore 6000 heeft gekocht.
Dat kan wel eens een verklaring zijn voor de verschillende e-mail's en dat is natuurlijk logisch ook want niet iedereen zit te wachten op een ''hip'' uitziende mail.
Maar ik zat een beetje verbaasd te kijken toen ik mijn verschillende e-mail adressen ging checken en zag dat ze verschillend waren. Niet dat ik daardoor vanavond niet kan slapen hoor!;)
Mag ik mij dan bij deze opgeven om in de categorie van de "saaie witte" - mailing te belanden, ik vind korte maar krachte mailings veel fijner dan die explosieve "kijk-eens-wat-ik-met-photoshop-allemaal-kan" emails die daardoor alleen een half uur duren om doorheen te scrollen, zeker aangezien de concrete inhoud gelijk is.
Mag ik mij dan bij deze opgeven om in de categorie van de "saaie witte" - mailing te belanden, ik vind korte maar krachte mailings veel fijner dan die explosieve "kijk-eens-wat-ik-met-photoshop-allemaal-kan" emails die daardoor alleen een half uur duren om doorheen te scrollen, zeker aangezien de concrete inhoud gelijk is.
Lol, humor. Maar jij ziet liever 20 regels tekst in het lettertype Arial met lettergrote 12? De mailings zien er strak uit, maar zijn toch wel vrij lang ja.
als de plaatjes/opmaak meerwaarde hebben voor de inhoud vind ik het niet erg, maar in dit geval is de opmaak voor mij geen meerwaarde t.o.v. de eenvoudige mail. Die is overzichtelijker en 1 op 1 gelijk aan de drukke mailing qua inhoud... geef mij maar een mailing die ik in een keer kan overzien, dat scheelt tijd.
Comment