Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mailing Bax-shop.nl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mailing Bax-shop.nl

Ik ben wel benieuwd wat jullie van de zomermailing vinden die de meeste gister in de bus hebben gekregen.

Denk hierbij aan
    - uitstraling v/d folder
    - duidelijkheid
    - prijzen
    - ..

Graag al u meningen over de zomermailing

Hopelijk doet Bax over 3 maanden weer een mailing op de post ;)

Patrick,

De folder ziet er keurig uit, en de prijzen zijn (denk ik) netjes. Ik vindt zulke post altijd leuk om eens lekker door te lezen .

Comment

heel netjes hij is al flink doorgebladerd hij veranderd alleen niet :P

Comment

Op het internet staan nog veeel meer aanbiedingen (zie kopje Aanbieding op bax-shop.nl) ;)

Verder nog opmerkingen die beter konden?

Patrick,

Comment

Heeft iedereen overigens de mailing in goede staat ontvangen, graag zou ik vernemen wie hem niet ontvangen heeft. Dan kunnen wij bekijken of er fouten staan in de database.

Comment

Bij mij is hij perfect en netjes aangekomen!

Comment

Om niet een nieuw topic te willen openen zou ik graag willen weten of iedereen onze nieuwe nieuwsbrief heeft ontvangen en wat jullie er van vonden?

Alleen door jullie feedback en suggesties kunnen we het volgende keer beter doen en meer afgestemt op jullie wensen? Dus graag suggesties, ook eventueel voor andere actie producten etc.

Comment

Ik heb gister nog niks ontvangen.Ik sta wel bij jullie in de database.
                Ik ben pas verhuist maar heb wel de adreswijziging doorgegeven..
                Bij de vorige mailing kwam hij ook nog op me oude adres aan.

Lorenzo,

Ik heb je een pm gestuurd met de vraag om je adres te e-mailen, mvg jochanan

Comment

Ik heb ook niks ontvangen ,
                  ik had de vorige keer op het zelfde adres , wel zo'n folder gehad met 8 aanbiedingen ....

mvg

Comment

ik heb geen folder wel 2 keer de mailing 8)

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn
                      ik heb geen folder wel 2 keer de mailing 8)
                      ik niks :cry:

Comment

Hier ook geen folder, maar wel de mailing.

Comment

Me 2 geen folder wel 2 maal de mailing :P

Comment

Er is ook enkel een mailing verstuurd en geen folder. Iedereen die geen mailing heeft ontvangen graag even een e-mail sturen met je gegevens erin, dan zal je deze een volgende keer wel ontvangen.

Zoals jullie wellicht wel merken zijn we momenteel flink aan het investeren qua marketing. Zo willen we met enige regelmaat een mailing versturen met 10 actie producten. Hoe vaak zouden jullie deze willen ontvangen en wanneer wordt het teveel en wanneer te weinig. Graag jullie feedback.

Comment

Vrij standaard algemene balans lijkt me:
                              4x per jaar (dus elk kwartaal) een mailng met kei goede actie's per post
                              12x per jaar (dus elke maand) een mailtje met maandelijkse aanbiedingen

Comment

Working...
                              X