Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ontevreden Klant

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ontevreden Klant

Hallo,

Ten eerste spijt me maar Bax-Shop lost mijn problemen niet op, zie niet meer zitten om hier te opnieuw te kopen voortaan zal ik bestellen bij andere winkels
    Ook ben ik achteraf niet tevreden over mijn bestelling van oxygen 88 ,400 euro , en de viool Stagg 4/4 Studie werd niet betaald onder rembours omdat hij bij mijn buur werd geleverd. dit had ik vriendelijk vermeld

Zolang er niet betaald wordt voor een rembourszending zal deze ook niet afgeleverd worden dat was gezegd via email het werd toch geleverd bij mijn buur. mijn buur heeft er zeker niet voor betaald

ik heb 3 retour formuliers afgeprint bij elk staat er helemaal onder een verzend adress is dat het verzendlabel?
    Moet ik het knippen en plakken op de dozen en de overige papieren in steken in de dozen?

De bestellingen zijn over 30 kg ik heb een email gestuurd naar rma ben nu aan het afwachten (zondag gesloten)
    Word er via cash terugbetaald of via bank?. en wat moet ik doen indien mijn retour geweigerd word om een of ander reden?
    Kan ik deze dan verkopen aan bax-shop voor een lagere prijs?

Wederom erg vervelend dat het niet goed lijkt te gaan. Ik heb zojuist de leiding van onze klantenservice verzocht contact met je op te nemen om te kijken hoe we dit zo goed mogelijk voor je kunnen oplossen.

Excuses voor het ongemak.

Comment

Inderdaad danku Ronald, probleem lag aan mij En ik heb voor een omruiling gevraagd ben nu aan het afwachten
      Last edited by HLX; Friday-15-05-2015, 07:20.

Comment

Working...
      X