Announcement

Collapse
No announcement yet.

Betalen om vandaag in huis te hebben

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Betalen om vandaag in huis te hebben

Er word mij genegeerd via bax-shop chat ga geen namen vertellen maar deze personen dienen een andere job te zoeken
    ten tweede ik moest betalen om vanavond in huis te hebben ongeveer 18 euro verzendkosten terwijl er op de website staat voor 14:uur vanavond geleverd

Vervelend zeg gelukkig ben ik toch goed gezind en trek ik me niets aan

Tevergeefs heb ik gewoon toegestemd

Dit optie dient te worden verwijdert gewoon mijn mening
    Last edited by HLX; Friday-15-05-2015, 14:32.

Kijkend naar je post geschiedenis snap ik niet wat je nog bij Bax-shop doet....

Comment

Wellicht iemand die ingehuurd is om Ronald scherp te houden? :p

Misschien is een belletje naar de helpdesk handiger dan een forum of een chat of een mail. Heb je direct antwoord en wordt je niet "genegeerd" als het druk is.

Comment

goed dat jullie dat aangeven maar ik heb serieus problemen met bax-shop
        Bij de toekomstige bestellingen zeg ik JUIST wat er aan de hand is en dient dit JUIST opgelost worden
        En dit probleem is overduidelijk dus geen offtopic maken

Dus ik vraag aan jullie opnieuw uw mening ? heb ik gelijk of niet?

waarom moet ik betalen om vandaag in huis te leveren als er staat voor 14:uur besteld vandaag in huis.

larsholm waarom werd dan mijn chat geaccepteerd op het eerste plaats

Comment

Bij Bax Music kun je je bestelling op diverse manieren laten verzenden en bezorgen. Lees hier alles over de mogelijkheden en verzendkosten.

als je gebruik wilt maken van de service "voor 14:00 besteld vandaag in huis" kost dat dus inderdaad extra verzendkosten. Volstrekt logisch ook. Was jij onder de impressie dat deze service gratis was HLX?

Normaliter geldt: voor 22:00 besteld, morgen in huis (uiteraard onder voorbehoud van voorraad en prestaties van de posterijen)

Comment

Originally posted by Fridge View Post
            http://www.bax-shop.nl/bezorgen/verzendmogelijkheden

als je gebruik wilt maken van de service "voor 14:00 besteld vandaag in huis" kost dat dus inderdaad extra verzendkosten. Volstrekt logisch ook. Was jij onder de impressie dat deze service gratis was HLX?

Normaliter geldt: voor 22:00 besteld, morgen in huis (uiteraard onder voorbehoud van voorraad en prestaties van de posterijen)

Ja dat klopt ik dacht dat, Nu is alles duidelijk

Comment

Op de productpagina van ieder artikel staat in mijn ogen duidelijk vermeldt dat er voor de service 'vanavond bezorgd' extra kosten aan verbonden zijn. Deze optie is alleen beschikbaar bij artikelen die op voorraad zijn en wordt in het groen weergegeven op de plaats waar ook de levertijd staat weergegeven. Als je voor 14.00 een artikel dat op voorraad is in onze shop bekijkt, dan staat daar (mits het artikel een waarde heeft van 50,00 of meer):

Bestel nu = morgen in huis (gratis), bestel voor 14:00 = vanavond in huis (18,95)

Op de klantenservicepagina 'verzendosten' staan de kosten nog eens op een rijtje:

Bij Bax Music kun je je bestelling op diverse manieren laten verzenden en bezorgen. Lees hier alles over de mogelijkheden en verzendkosten.

Pakketdiensten rijden niet gratis en hoe sneller een pakket bezorgd moet worden, des te hoger de kosten die eraan verbonden zijn. De standaardverzending is een stuk goedkoper omdat hier relatief minder mankracht voor nodig is en de routes veel beter gedekt zijn. Pakketten worden automatisch (machinaal) gesorteerd en 1 chauffeur kan in vele gevallen in zijn eentje een compleet gebied uitleveren. Een chauffeur heeft al gauw 100 adressen.

De pakketdienst die zorgt voor de 'vanavond bezorgd' service moet veel kleinschaliger opereren. De pakketten worden handmatig gesorteerd en de chauffeur rijdt vanaf het depot waar de pakketten verwerkt worden direct naar de klanten toe. In de wagen bevinden zich maar enkele pakketten, terwijl de chauffeur in veel gevallen meer kilometers moet afleggen dan een bezorger van Post NL of Bpost. Een eenvoudige slotsom is dat de kosten per pakket duidelijk veel hoger zijn dan standaard verzending.

Deze extra kosten berekenen wij voor een deel door in onze verzendkosten. Je mag van me aannemen dat wij ook een deel van de verzendkosten voor onze rekening nemen. Wanneer we dit niet deden, dan was deze service nog een stuk duurder uitgevallen en was gratis (standaard) verzending bij aankopen boven 50,00 niet mogelijk geweest, of denk je dat koeriersdiensten gratis voor ons rijden? ;)

Comment

Is een erg logisch verhaal Ronald. Staat ook erg duidelijk vermeld in de webshop vind ik.

Comment

Ach sommige mensen denken dat wereld rond hun draaid en dat iedereen staat te springen hun op hun wenken te bedienen

Ik zeg goed bezig bax mij en vele andere zal je nog regelmatig terug zien komen ;)

Comment

Working...
                  X