Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prijs Elektron Analog Rytm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Prijs Elektron Analog Rytm

Beste Bax,

Ik wil me net de Elektron Analog Rytm drumdoos bestellen maar tot mijn ontzetting was de prijs deze namiddag nog 1109€ en nu ineens 1359€. Zomaar eventjes een stijging van 250€!
    Is dit een vergissing ofzo? If not: dan gaat mijn bestelling niet door, hoor.

Een aantal concurrenten uit Duitsland waren de afgelopen weken aan het stunten met de prijs van Elektron. We hebben onze prijs toen ook aangepast, omdat we immers de laagste prijsgarantie bieden. De prijzen zijn nu weer naar een normaal niveau gestegen en daarmee ook onze prijs.

Dat neemt niet weg dat ik je nog wel die lage prijs wil gunnen. Stuur me even een PM met je adresgegevens en email adres, dan zet ik de bestelling handmatig in het systeem met de prijs van afgelopen week. Je krijgt dan via mail een betalingslink met een aangepaste prijs.

Comment

Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
      Een aantal concurrenten uit Duitsland waren de afgelopen weken aan het stunten met de prijs van Elektron. We hebben onze prijs toen ook aangepast, omdat we immers de laagste prijsgarantie bieden. De prijzen zijn nu weer naar een normaal niveau gestegen en daarmee ook onze prijs.

Dat neemt niet weg dat ik je nog wel die lage prijs wil gunnen. Stuur me even een PM met je adresgegevens en email adres, dan zet ik de bestelling handmatig in het systeem met de prijs van afgelopen week. Je krijgt dan via mail een betalingslink met een aangepaste prijs.
      Dat zou super zijn! PM verzonden.

Comment

Hiernet succesvol kunnen bestellen.
        Bedankt voor de service, Bax!!

Comment

Zo zijn we dan ook wel weer ;)

Alvast veel plezier met je Rytm!

Comment

Working...
          X