Goede middag even de frustratie ventileren :
Donderdag 20 augustus om 18:30 besteld voor levering de volgende dag Yamaha DTX drumkit plus extra bekken : status op voorraad voor 20:00 besteld de volgende dag in huis
Vrijdag 21 aug. bevestigd dat bekken geleverd wordt en drumstel wordt “waarschijnlijk in week 35” geleverd.
1 x email (1) aan helpdesk gestuurd dat dit niet klopt met het beloofde: geen respons
Bekken niet geleverd op vrijdag
1 x email (2) gestuurd aan helpdesk dat ondanks wat op de pakbon staat het bekken niet geleverd is. Geen respons
Zaterdag bevestiging dat drumstel verzonden is.
Maandag 24 aug, bekken ontvangen
Dinsdag 25 aug “drumstel” aangeleverd, na uitpakken blijkt er op de pallet te zitten een stage piano met stand en hoes geen drumstel.
Gebeld met helpdesk dat het niet klopt, dame aan de andere kant zegt het uit te zoeken en eea zal worden omgeruild op woensdag ze sturen nog een mail om het te bevestigen : geen mail meer ontvangen
Later die dag van BAX antwoord op email (2) dat ze blij zijn dat het nu toch geleverd is, waarop ik antwoord dat er iets geleverd is maar dat het niet klopt.
Nog later die dag antwoord op email (1) dat ze blij zijn dat het geleverd is antwoord idem als de vorige
Woensdag 26 aug wederom gebeld met helpdesk, nadat ik zeker wist dat GLS niet meer zou komen, dat er wederom niets is gebeurt. De persoon aan de andere kant zoekt het uit, noteert wat ik dan wel in huis heb staan en beloofd het uit te zoeken en terug te bellen. Hij tracht GLS te bereiken maar ziet dat er geen verzend informatie op de track & trace staat.
Geen telefoon meer gehad ook geen voicemail.
En nu is het donderdag 27 aug 13:30, de kans dat GLS nog komt is klein en er is wederom niets veranderd, ik ga zo dadelijk maar weer eens bellen.
Dames en heren bij Bax shop dit moet niet kunnen.
Groeten,
Henri
Donderdag 20 augustus om 18:30 besteld voor levering de volgende dag Yamaha DTX drumkit plus extra bekken : status op voorraad voor 20:00 besteld de volgende dag in huis
Vrijdag 21 aug. bevestigd dat bekken geleverd wordt en drumstel wordt “waarschijnlijk in week 35” geleverd.
1 x email (1) aan helpdesk gestuurd dat dit niet klopt met het beloofde: geen respons
Bekken niet geleverd op vrijdag
1 x email (2) gestuurd aan helpdesk dat ondanks wat op de pakbon staat het bekken niet geleverd is. Geen respons
Zaterdag bevestiging dat drumstel verzonden is.
Maandag 24 aug, bekken ontvangen
Dinsdag 25 aug “drumstel” aangeleverd, na uitpakken blijkt er op de pallet te zitten een stage piano met stand en hoes geen drumstel.
Gebeld met helpdesk dat het niet klopt, dame aan de andere kant zegt het uit te zoeken en eea zal worden omgeruild op woensdag ze sturen nog een mail om het te bevestigen : geen mail meer ontvangen
Later die dag van BAX antwoord op email (2) dat ze blij zijn dat het nu toch geleverd is, waarop ik antwoord dat er iets geleverd is maar dat het niet klopt.
Nog later die dag antwoord op email (1) dat ze blij zijn dat het geleverd is antwoord idem als de vorige
Woensdag 26 aug wederom gebeld met helpdesk, nadat ik zeker wist dat GLS niet meer zou komen, dat er wederom niets is gebeurt. De persoon aan de andere kant zoekt het uit, noteert wat ik dan wel in huis heb staan en beloofd het uit te zoeken en terug te bellen. Hij tracht GLS te bereiken maar ziet dat er geen verzend informatie op de track & trace staat.
Geen telefoon meer gehad ook geen voicemail.
En nu is het donderdag 27 aug 13:30, de kans dat GLS nog komt is klein en er is wederom niets veranderd, ik ga zo dadelijk maar weer eens bellen.
Dames en heren bij Bax shop dit moet niet kunnen.
Groeten,
Henri
Comment