Announcement

Collapse
No announcement yet.

Webshop verzoeknummer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Webshop verzoeknummer

Als absolute beginner heb ik geen idee waar ik over praat. Lasers welke kunnen worden geprogrammeerd om zelf ontworpen figuren te projecteren ken ik uitsluitend bij de naam "animatie laser".

Als ik door het laser onderdeel van de webshop snuffel is het mij niet helemaal duidelijk welke nu lasers zijn met een groot aantal beschikbare figuren of welke animatie lasers zijn.

Wellicht ben ik niet de enigste noob met dit probleem.

Zou het een idee zijn om bij een lasermodel te vermelden of het om een animatie laser gaat?

Bij de concurent (waar ik niet wil kopen omdat ik het een stelletje [censuur] vind) vind ik een low budget RGY animatie laser van het merk Layu A150 RGY voor nog geen 200 euro. Is er hier een alternatief van rond die prijs?
    Last edited by JPSholland; Saturday-14-11-2009, 22:40.

In de nieuwe shop komt een uitgebreid keuzefilter, waar je precies kunt selecteren wat je wilt zien.
    Ik zal je opmerking meenemen in de selectie van diverse filters. :)

Verder, een RGY laser voor 200 euro is wel erg weinig, zéker voor een animatieversie. Het kan voor dat geld gewoonweg niet veel soeps zijn... dat zul je onder meer aan de scansnelheid, maximale afstralingshoek, kleurenmenging en de animaties zelf zien.

Comment

"Ik zal je opmerking meenemen in de selectie van diverse filters."

Dat de concurent een stelletje [censuur] zijn? :mrgreen:

Comment

Bij de lasers die ik ingevoerd heb (Laserworld) staat dat ook gewoon bij vermeld, namelijk dat het een grafische laser is. Overigens hebben grafische lasers over het algemeen ook ILDA ondersteuning.

Comment

Ok, dan zal ik weer even snuffelen.

Leuk zo'n site, je bent er de hele avond zoet mee.

Comment

Wat een voordeel is bij onze webshop is dat je er vrijwel zeker van kan zijn dat het product wat je koopt degelijk is. Ik heb het merk wat je noemde even vluchtig bekeken maar het lijkt me niet veel soeps, hoewel ik het uiteraard mis kan hebben. Dat terzijde, alle producten die wij voeren hebben een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Slechte producten nemen wij namelijk niet in het assortiment op.

Comment

Dan zou dit het alternatief moeten zijn als ik het goed heb. (maar dan beter de Layu)

Comment

Originally posted by JPSholland View Post
                "Ik zal je opmerking meenemen in de selectie van diverse filters."

Dat de concurent een stelletje [censuur] zijn? :mrgreen:
                Nee, dat ik zal kijken of die filter-optie voor animatie of niet er in wordt gezet, zodat je in de zoekfunctie van de nieuwe shop hier voor kunt kiezen. :)

Comment

De laser die je noemde is inderdaad een grafische laser, dus kan animaties en dergelijke aan. Let er echter wel op dat RGY lasers slechts in drie kleuren kunnen weergeven, namelijk rood en groen, en door de combinatie van die twee geel.

Om echt mooie afbeeldingen te krijgen zou je kunnen kijken naar een RGB laser, echter vallen deze vaak veel duurder uit omdat het lastiger is om blauw op een goed zichtbaar niveau te krijgen.

Comment

Ik weet het, maar RGB zit voorlopig niet in het budget, en het is nog maar de vraag of dat er in komt. Dan moeten ze toch echt richting de 400 euro gaan zakken. En dat zou nog best kunnen, de 2 lasers die ik afgelopen week bij jullie heb gekocht waren 15 jaar geleden ook volstrekt onbetaalbaar, nu de simpelste en goedkoopste. Kijk, ik stap uit pure interesse in de laserwereld, ik ben geen dj en ik verdien ook niets aan de lasers. Dan is 1000 euro of meer bijna niet te doen. Maar misschien komt het ooit nog eens. De RGY animatie laser van Laserworld is zo'n beetje het maximal wat ik per unit kan investeren. Ik ga het ook niet in 1 keer bestellen maar de komende jaren opbouwen.

Comment

Working...
                    X