Announcement

Collapse
No announcement yet.

Systeem fout, amateuristische en nonchalance.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Systeem fout, amateuristische en nonchalance.

Laat ik positief beginnen.
    Ik heb hele goede ervaring bij bax-shop. De hulp was voorheen uitstekend (of meedenkend) en flexibel.

En heb heel wat besteld bij bax shop.

Vind niet erg dat er dingen mis gaan. Het laakt mij alleen als er geen oplossing word gevonden of niet fair word gedaan.

Laat ik beginnen bij begin.

pakket 1 besteld naar eigen adres laten sturen. Word opgestuurd naar volledig ander adres.
    pakket 2 Besteld > bij afwijkend adres extra mijn eigen adres ingevuld. Word opgestuurd naar volledig ander zelfde adres.
    pakket 3 Besteld > Andere naam, andere adres, ander kvk nummer etc. Word opgestuurd naar volledig ander zelfde adres.

Kan herhalen wat de helpdesk allemaal zei.
    Maar heeft weinig toegevoegde waarde.
    Het andere adres of account word niet verwijderd.
    De laatste zei nog dat het aan mijn browser lag.

Tuurlijk. Mijn browser veranderd invul formulier even net voor ik op bestellen klik en zo snel dat ik het niet zie.
    Alleen bij baxshop.
    Maargoed als we bij zo'n punt aankomen dat het mijn schuld is dan ben ik er klaar mee.

Moet al pakketje weer ophalen bij ander adres (half uur)

Vervolgens weer gebeld. leidinggevende van helpdesk.
    Zou mijn mail sturen. niet gebeurd.

Er is ook geen ticket geopend voor dit probleem dus ik weet nu niet of er wat aan gedaan word.

Moet ik nu nooit meer wat bestellen omdat jullie een pakketje niet kunnen bezorgen op juiste adres?
    Willen jullie wel überhaupt dat ik nog wat bestel?

En heeft een leidinggevende van helpdesk wel echt geholpen of was gewoon medewerker?
    Nog slordiger van leiding gevende om zo te acteren....

Oei, dat klinkt niet bepaald als muziek in de oren. Helaas kan ik via het e-mail adres dat je gebruikt hebt op het forum geen gegevens in ons systeem terugvinden. Kan je me misschien een PB sturen met bijvoorbeeld een bestelnummer? Dan ga ik mijn best doen het op te lossen en dit wordt uiteraard intern geëscaleerd.

Sorry voor het ongemak.

Comment

Hoeveel leidinggevende hebben jullie op de helpdesk?
      Ik hoef toch niet alles uit te tekenen ?
      Op alles heb ik actie moeten nemen, of initiatief...
      Nu mogen jullie.

Comment

Originally posted by meeuw View Post
        Hoeveel leidinggevende hebben jullie op de helpdesk?
        Ik hoef toch niet alles uit te tekenen ?
        Op alles heb ik actie moeten nemen, of initiatief...
        Nu mogen jullie.
        Zal hem het bestelnummer wel even geven. Doorgaans krijgt Ronald het wel gewoon geregeld.

Comment

Inmiddels heb ik je gegevens vanuit de helpdesk ontvangen. Mijn vraag was ontstaan uit de gedachte je zo snel mogelijk te kunnen helpen en niet om het initiatief bij jou neer te leggen ;)

Zoals je aangegeven hebt is je bestelling niet naar het door jou gewenste adres verstuurd. Laten we niet de schuldvraag uitlichten, maar streven naar een constructieve oplossing. Zojuist heb ik in ieder geval in al onze systemen het niet gewenste adres verwijderd.

Mocht je het pakket nog niet opgehaald hebben, dan kan ik een afhaling voor je inplannen en tegelijkertijd een nieuwe zending voor je aanmaken naar het juiste adres. Mocht je het pakket al afgehaald hebben, dan kom ik je graag tegemoet door de gemaakte onkosten en verloren tijd te vergoeden door middel van een gedeeltelijke restitutie van je laatste aankoop.

Dit zijn de voorstellen die mij als eerste te binnen schieten. Ik sta altijd open voor een tegenvoorstel of verdere kritiek.

Is er een voorstel waarvan je zegt: "hier kunnen we uitkomen" dan hoor ik dat graag en ga ik het voor je regelen.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Comment

Beste Ronald,

Ondanks dat misschien niet zo overkomt, bedankt voor uw hulp. Dat word uiteraard gewaardeerd.

Allereerst excuus niet aanvaard, jij moet je excuses niet aanbieden. Diegene die de steken hebben laten vallen. De helpdesk die dingen beloven en niet doen.
            Sterker een helpdeskmedewerker zou mijn browser, in dit geval safari, zijn excuses moeten aanbieden.
            U kunt hooguit zeggen sorry dat fout gaat.

Tevens gaat hier niet bij de schuldvraag, die is immers al bekend.
            Het gaat meer om waar het fout gaat. Uit die basis kan er een structurele oplossing gevonden worden.
            Of je verwijderd een account en wat gegevens en hopen dat het de volgende keer goed gaat.

Pakketje ophalen en opnieuw versturen is geen optie, denk even aan de andere kant. Iemand heeft helemaal niks met een pakketje te maken. Het word ook vaak bij de buren afgegeven. Ophalen bij de buren.
            Moet een afspraak regeling treffen.etc etc.
            Waarschijnlijk heeft diegene nog een 40 urige werkweek.

Nogmaals, dingen kunnen fout gaat, dingen kunnen vaker fout gaan. Dat geef niet. Als er maar wel wat aan gedaan word. Of in ieder geval tot nadenken naar een oplossing en daadwerkelijk iets doen of uitvoeren.
            Dat was tot op heden niet (behalve pakketje opnieuw opsturen en ophaal afspraak bij andere adres, ownee het was niet op voorraad dus dan moet eerst opgehaald worden en dan pas verzonden dus u heeft het volgende week ehm... vrijdag.)
            Nu heb ik 5 keer moeten bellen, 3 keer pakketje op moeten halen. Mij moeten registreren op forum. 3 keer posten.

U had het over gedeeltelijke restitutie.
            15 min x 5 = 1,15
            30 min x 3 = 1,5
            15 min x 3 = 1,15
            1,70 euro snackje (ja bij ons tankstation heb je hele lekkere gehaktstaven)

totaal 4 uur
            4 x 42,50 = 171,70 euro.
            Rij een hele zuinige volvo dus zal die diesel verdamping zal ik niet meerekenen.

Maar met de vraag : "hier kunnen we uitkomen".
            We zijn er al uit gekomen. Er word naar oplossing gekeken. En actie uitgevoerd.
            Ik hoef geen geld of vergoeding. Pakketje is al opgehaald.
            Als jullie het pakketje naar juiste adres sturen volgende keer, is de rest vergeven. Tenslotte heb ook goede ervaring met bax-shop. En er kunnen dingen eenmaal fout gaan, heel menselijk.
            Hooguit dat je bosje bloemen kan sturen naar verkeerde adres. Tekst kaartje zal ik u ook alvast mee helpen : "Sorry dat we u lastig vallen, maar als u ooit nog geluidsapparatuur nodig heeft... Wij zijn bax shop en versturen graag pakketjes.(naar juiste adres)."

Nogmaals bedankt voor uw hulp. We gaan het wel zien als ik de volgende keer wat bestel.
            Ik ga er vanuit van wel.
            Voor mij is de zaak afgehandeld.
            Bedankt.
            En een fijne dag toegewenst.

Comment

Maar we zijn nog niet klaar.
              Sturen die clowns een taart.

Zo zie je maar weer dat de helpdesk niet luister of niet goed lees.
              De gegevens verwijderen. leuk idee. Maar ook gelezen dat afwijkend adres invullen ook geen nut heeft gehad?!

Nog aanvullend hoe amateuristische en nonchalance het WEER gaat.

Ik heb iets besteld, iets terug gestuurd.
              En nu bel ik op met de vraag, wat de status is van gebeuren.
              Want heb wel een credit nota gehad.
              Maar voor de rest niks gehoord. Een mail gestuurd naar rma@bax-shop.nl na 2 weken. niks gehoord.
              Hoef het geld niet per direct op de bank rekening. Maar er staat niks bij wat er gaat gebeuren. (word bestelling nog keer gecontroleerd of heeft bax 60 dagen de tijd om geld over te maken etc etc).
              Bel ik op : Ja uw bank rekening is niet bij ons bekend.

HALLO?!??!
              Geef uzelf even 1 min : hoeveel mogelijkheden er zijn om snel en makkelijk je aan mijn bankrekening kan komen?!

Zelfde als op voetbalveld : Je kan nog zo vaak sorry zeggen, maar als ik die bal niet heb dan heb ik er niks aan.
              hou op met sorry, en excuus, doe er wat aan.

Als echt sorry was, dan hadden jullie vandaag geld over gemaakt.
              Als echt sorry was, dan ging nu iemand ter plekke 2 verbeter punten aanbrengen. Dan ga je ook vooruit inplaats van maar op forum sorry zitten typen.

Comment

@ meeuw

Tja klinkt heeel bekend.

We zijn er ook een beetje moe van aan het worden en kijken zelfs naar een eventuele nieuwe leverancier die 1 wat dichterbij zit en 2 wel zijn zaakjes geregeld heeft.

Bax was echt een heel erg tof bedrijf. Helaas was. Want het is er een bende aan het worden. Terug bellen is als je geluk hebt en een keer, duidelijke communicatie gaat nog mis en dan kan je er zelf 4x of meer achteraan en klopt het nog niet. Erge is dat dit niet 1x is gebeurt maar gewoon meerdere keren. Het komt uiteindelijk allemaal wel weer goed ( tot nu toe ) maar om nu te zeggen dat ik vrolijk word van de manier waarop nee niet echt.

Taart hebben we dan nog nooit gehad.

Comment

Beste Meeuw,

Zo te zien heeft onze RMA afdeling de terugbetaling naar je bankrekening in het systeem ingevoerd. Het betaalde bedrag zal vandaag worden overgemaakt en snel weer bijgeschreven zijn.

Al met al geen goede beurt van ons en dan past alleen nederigheid.

Comment

Fout.
                    Daar past alleen maar actie bij.
                    3de keer dat ik het pas zeg.

Of moet ik het uittekenen voor jullie ?

Code:
                    Database connectie.

Select query where klant id = "'$_get['RecId']
                    {
                    If(empty(queryrow['klbanknr'])){
                    echo "We hebben u bankrekening nummer niet gekgenoeg zou u die ons kunnen mailen? Bedankt!"
                    }else{
                    echo "Uw retourzending is ontvangen. Alles is in orde. Binnen 2 weken krijg u geld op bankrekening"
                    }

}
                    De rest ook nog hulp bij nodig ? Ik kost 42,50 per uur.
                    Of bestel eens zelf wat bij bax-shop. Gewoon om te testen.
                    Afwijkend adres invullen.

Verzamel alle klachten of dingen die mis gaan in tabel. Doe eens evaluatie 1 keer in de week.
                    Scheel hoop geld, betere klant ervaring, plezieriger werken.

Ben al keer naar goes gereden (1,5 uur rijden) om iets op te halen omdat de foto's gewoon onduidelijk zijn en had iets specifieks.
                    2015, goede foto's :).

Coolblue stuur ik ook vaak heel wat terug. Alleen omdat de informatie op de website niet klopt. Altijd is er wel wat mis.
                    Hoe moeilijk kan zijn om iemand erop te zetten om steekproefgewijs die informatie te checken.
                    Of gewoon in 1 keer goed erin te zetten....

Comment

Breek me de bek niet open. Wat een amateurs. Tot 3x achter elkaar problemen met bestelling en bereikbaarheid klantenservice. Nadat ik een negatieve post op hun fb page plaatste kreeg ik binnen 1 seconde reactie. Goed afgehandeld met een tegoedbon ter compensatie. Gelijk nieuwe bestelling gedaan en weer flut. Niet geleverd...ze hadden wel track en trace...die bleek niet te bestaan....vlg dag weer gebeld...ze waren de bestelling net aan het inpakken. Ja doei geloof jij het. Ben er klaar mee!!!!!! Wordt een gevalletje Tros Radar.

Comment

Tja, Tros Radar ziet je al komen.
                        23370 zijn u voor gegaan en geven gemiddeld een 9,3 uit 10.
                        En hier 1102 die een 9,1 geven.
                        Blijft vervelend natuurlijk als je een slechte ervaring hebt....

Comment

Originally posted by John Vroegh View Post
                          Breek me de bek niet open. Wat een amateurs. Tot 3x achter elkaar problemen met bestelling en bereikbaarheid klantenservice. Nadat ik een negatieve post op hun fb page plaatste kreeg ik binnen 1 seconde reactie. Goed afgehandeld met een tegoedbon ter compensatie. Gelijk nieuwe bestelling gedaan en weer flut. Niet geleverd...ze hadden wel track en trace...die bleek niet te bestaan....vlg dag weer gebeld...ze waren de bestelling net aan het inpakken. Ja doei geloof jij het. Ben er klaar mee!!!!!! Wordt een gevalletje Tros Radar.
                          Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de geboden service en als iets tot drie keer toe niet naar wenst verloopt dan begrijp ik dat volkomen.

Het is op het moment enorm druk op onze klantenservice en we doen ons uiterste best om iedereen te helpen. Helaas duurt dat nu soms wat langer. Ik kan wel zeggen dat we hard bezig zijn onze capaciteit te vergroten zodat de achterstand zo snel mogelijk weggewerkt wordt en we in de toekomst een betere dienstverlening kunnen bieden.

Excuses voor het ongemak.

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
                            Tja, Tros Radar ziet je al komen.
                            23370 zijn u voor gegaan en geven gemiddeld een 9,3 uit 10.
                            En hier 1102 die een 9,1 geven.
                            Blijft vervelend natuurlijk als je een slechte ervaring hebt....
                            Ja tuurlijk staan de positieve reviews op deze sites! Maar de service en afhandeling is ronduit slecht . Maar ik ha deze zinloze discussie niet voortzetten.

Comment

Working...
                            X