Laat ik positief beginnen.
Ik heb hele goede ervaring bij bax-shop. De hulp was voorheen uitstekend (of meedenkend) en flexibel.
En heb heel wat besteld bij bax shop.
Vind niet erg dat er dingen mis gaan. Het laakt mij alleen als er geen oplossing word gevonden of niet fair word gedaan.
Laat ik beginnen bij begin.
pakket 1 besteld naar eigen adres laten sturen. Word opgestuurd naar volledig ander adres.
pakket 2 Besteld > bij afwijkend adres extra mijn eigen adres ingevuld. Word opgestuurd naar volledig ander zelfde adres.
pakket 3 Besteld > Andere naam, andere adres, ander kvk nummer etc. Word opgestuurd naar volledig ander zelfde adres.
Kan herhalen wat de helpdesk allemaal zei.
Maar heeft weinig toegevoegde waarde.
Het andere adres of account word niet verwijderd.
De laatste zei nog dat het aan mijn browser lag.
Tuurlijk. Mijn browser veranderd invul formulier even net voor ik op bestellen klik en zo snel dat ik het niet zie.
Alleen bij baxshop.
Maargoed als we bij zo'n punt aankomen dat het mijn schuld is dan ben ik er klaar mee.
Moet al pakketje weer ophalen bij ander adres (half uur)
Vervolgens weer gebeld. leidinggevende van helpdesk.
Zou mijn mail sturen. niet gebeurd.
Er is ook geen ticket geopend voor dit probleem dus ik weet nu niet of er wat aan gedaan word.
Moet ik nu nooit meer wat bestellen omdat jullie een pakketje niet kunnen bezorgen op juiste adres?
Willen jullie wel überhaupt dat ik nog wat bestel?
En heeft een leidinggevende van helpdesk wel echt geholpen of was gewoon medewerker?
Nog slordiger van leiding gevende om zo te acteren....
Ik heb hele goede ervaring bij bax-shop. De hulp was voorheen uitstekend (of meedenkend) en flexibel.
En heb heel wat besteld bij bax shop.
Vind niet erg dat er dingen mis gaan. Het laakt mij alleen als er geen oplossing word gevonden of niet fair word gedaan.
Laat ik beginnen bij begin.
pakket 1 besteld naar eigen adres laten sturen. Word opgestuurd naar volledig ander adres.
pakket 2 Besteld > bij afwijkend adres extra mijn eigen adres ingevuld. Word opgestuurd naar volledig ander zelfde adres.
pakket 3 Besteld > Andere naam, andere adres, ander kvk nummer etc. Word opgestuurd naar volledig ander zelfde adres.
Kan herhalen wat de helpdesk allemaal zei.
Maar heeft weinig toegevoegde waarde.
Het andere adres of account word niet verwijderd.
De laatste zei nog dat het aan mijn browser lag.
Tuurlijk. Mijn browser veranderd invul formulier even net voor ik op bestellen klik en zo snel dat ik het niet zie.
Alleen bij baxshop.
Maargoed als we bij zo'n punt aankomen dat het mijn schuld is dan ben ik er klaar mee.
Moet al pakketje weer ophalen bij ander adres (half uur)
Vervolgens weer gebeld. leidinggevende van helpdesk.
Zou mijn mail sturen. niet gebeurd.
Er is ook geen ticket geopend voor dit probleem dus ik weet nu niet of er wat aan gedaan word.
Moet ik nu nooit meer wat bestellen omdat jullie een pakketje niet kunnen bezorgen op juiste adres?
Willen jullie wel überhaupt dat ik nog wat bestel?
En heeft een leidinggevende van helpdesk wel echt geholpen of was gewoon medewerker?
Nog slordiger van leiding gevende om zo te acteren....
Comment