Ik baal als een stekker.
Ik heb via Focusrite Scarlett 6i6 een Adam Sub7 en 2 Adam F5 aangesloten.
Drie weken geleden begaf mijn subwoofer het --> retour (garantie) naar Bax-shop.
Nu begeeft een F5 monitor het (ook nog binnen garantie).
Ik had vorige week al gebeld om de status op te vragen van de retourzending. Ik zou terug gebeld worden. Niets vernomen.
Zojuist weer gebeld. Ik zou weer teruggebeld worden.
Het liefste zou ik alles retour zenden. En een ander (beter) product willen aanschaffen.
Dit is zo frustrerend. Ondeugdelijk materiaal.
Ik heb via Focusrite Scarlett 6i6 een Adam Sub7 en 2 Adam F5 aangesloten.
Drie weken geleden begaf mijn subwoofer het --> retour (garantie) naar Bax-shop.
Nu begeeft een F5 monitor het (ook nog binnen garantie).
Ik had vorige week al gebeld om de status op te vragen van de retourzending. Ik zou terug gebeld worden. Niets vernomen.
Zojuist weer gebeld. Ik zou weer teruggebeld worden.
Het liefste zou ik alles retour zenden. En een ander (beter) product willen aanschaffen.
Dit is zo frustrerend. Ondeugdelijk materiaal.
Comment