Announcement

Collapse
No announcement yet.

2 Adam luidsprekers stuk - retour?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 Adam luidsprekers stuk - retour?

Ik baal als een stekker.
    Ik heb via Focusrite Scarlett 6i6 een Adam Sub7 en 2 Adam F5 aangesloten.
    Drie weken geleden begaf mijn subwoofer het --> retour (garantie) naar Bax-shop.
    Nu begeeft een F5 monitor het (ook nog binnen garantie).
    Ik had vorige week al gebeld om de status op te vragen van de retourzending. Ik zou terug gebeld worden. Niets vernomen.
    Zojuist weer gebeld. Ik zou weer teruggebeld worden.

Het liefste zou ik alles retour zenden. En een ander (beter) product willen aanschaffen.
    Dit is zo frustrerend. Ondeugdelijk materiaal.

Ik heb dit intern geëscaleerd zodat we snel een goede oplossing voor je kunnen bedenken. Sorry voor het ongemak.

Comment

Ik heb vorige week al gebeld, gisteren een mail gestuurd, nog niets vernomen.
      Het verrast me onaangenaam, de service van Bax-shop.
      Ik verwacht -nogmaals- een snelle reactie.

Comment

Ik ben er net weer even ingedoken en heb het verhaal doorgesproken met onze aftersales afdeling. Jackelien neemt je case nu door en gaat je vandaag terugbellen voor een oplossing.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Comment

Ik ben wederom niet gebeld!

Comment

Persoonlijk hebben we ook al een aantal keer wat issues gehad met bax. In het verleden werd dit eigenlijk altijd vrij snel en correct afgehandeld.

Tegenwoordig begint het gewoon een groot drama te worden en is het op goed geluk hopen dat ze inderdaad terug bellen of gemaakte afspraken na komen. Ik persoonlijk ben daarom ook ondertussen gewoon aan het kijken of we niet beter bij een andere partij onze materialen kunnen halen waar wel gemaakte afspraken nagekomen worden en je wel er van op aan kan dat als er beloofd word terug te bellen dat ook werkelijk gebeurt.

Zo beloofd Ronald hier eerst dat het geescaleerd zal worden voor een snelle oplossing, er zelfs een speciaal iemand van aftersales op gezet word ( Jackelien ) en vervolgens zullen ze je beloven terug te bellen.

Ik sta er dan helaas niet eens van te kijken dat dit niet gebeurt is. Ook onze ervaring is de laatste tijd helaas naar de negatieve kant bijgesteld.

Comment

Poehee, heb inmiddels 2 mails gestuurd (want op eerste natuurlijk geen reactie). Heb in tweede mail gezet dat ik een klacht overweeg in te dienen bij Thuiswinkel Waarborg. Overweeg ook om mijn rechtsbijstand aan te spreken. Hoopte dat dit wellicht tot wat actie gaat leiden. Maar nu ik bovenstaande lees...

Comment

Dit is natuurlijk helemaal niet goed en mijn excuses hiervoor. Ik had echt de bevestiging vanuit aftersales dat ze je vrijdag terug gingen bellen. Dit issue heb ik nu bij de directie neergelegd.

Volgens het hoofd van onze retourenafdeling krijg je in ieder geval je volledige aankoopbedrag retour en hoop ik dat het, eind goed al goed, toch nog een oplossing naar wens is.

Comment

Top! Heb het eerste deel van het aankoopbedrag, de Sub7 inderdaad reeds retour, dus ik kan nu zoals afgesproken zaterdag de Adam F5 retour sturen, waarop ik het aankoopbedrag geretourneerd krijg.

Comment

Yes! Zodra de rest binnen is zorgen wij dat je hier het volledige aankoopbedrag van terug krijgt.

Comment

Volgens mij moeten jullie 'de rest' binnen hebben. Afgelopen zaterdag verstuurd.
                      Kan je mij de status geven?

Comment

Heb je voor mij misschien een trackingcode van de retourzending? Hiermee kan ik het waarschijnlijk direct voor je afhandelen

Comment

3slfvz457639303

Comment

Ik heb de credit aangemaakt. Het bedrag zou snel weer op je rekening moeten staan.

Comment

Ik kreeg zojuist een mail van jullie met een creditnota en een MODELFORMULIER VOOR HERROEPING.
                              Moet ik nog actie ondernemen? Of is het geregeld?

Comment

Working...
                              X